Brothers in Arms: Hell's Highway plåtat

Robot
Medlem
Brothers in Arms: Hell's Highway plåtat

looking good


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

ruuuuugigt snyyygt! Djupt imponerad! nu får jag hoppas spelkänslan är lika fin


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

World War 2 Reinvented borde detta kallas. Man är ju trött på andravärldskrigsspel, men det här får munnen att vattnas rejält.

Medlem

Airborne,
Cod4
Bia HH
Bioshock
Assasins Creed
UT 07
GoW

Fan vart ska de här sluta 4000kr på spel xD?

Medlem

Jag e WW2 NEEEERD... Sjävklart BIA NERD De två första spelen ägde detta kommer nog va grymmare!

Inaktiv

Hmm, jo snyggt var det.. fast GB är lite snåla på sina screenshots tycker jag, det har inte varit för många av dom tyvärr.. fast gött att se dom 3


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Medlem
Skrivet av HeX|Mysticaly:

Hmm, jo snyggt var det.. fast GB är lite snåla på sina screenshots tycker jag, det har inte varit för många av dom tyvärr.. fast gött att se dom 3

Dom har iaf visat långa gameplay videos

Medlem

kan ju hoppats de ändrar gameplayet lite sen första spelet som var aldeles för låst till små banor.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Första spelen missbrukade flanknings grejen nåt så fruktansvärd. Nåt jag fortfarande snackar om när man disskuterar bia serien me polare hur varenda grej var fyrkantigt uppenbart gjort för att kunna flankas.

Nu hoppas vi på lite mer realistiska miljör.
Även på att de inte blir så himla enformigt som tex Gears of War.

Inaktiv

Den här grafiken påminner lite om de gamla cutscenes man aldrig fick köra på playstation.. Eller nästan som målningar. Men det behöver inte alls vara dåligt för det :).


signatur

/J.

Medlem

Jag hoppas det är lite banor med tungt regn - det är en grej jag saknat i andra ww2 fps spel..för multiplayer då. Det är typ antingen dag eller natt..det är allt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Fan, detta lär bli grymt som attans(denmeningenhoppasjagpåattjagintefårätaupp). Ljudet och miljöerna är ju snygga så in i norden, och om dom har förbättrat game playet sen det första plus expantionen så lär det bli en resa som man sent ska glömma......ge mej det nu råååå..!!


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

1
Skriv svar