Games Convention-bilder från Far Cry 2

Robot
Inaktiv
Games Convention-bilder från Far Cry 2

lär smeka upp crysis i brygga. Skulle vilja se den där elden i rörelse = ) ser nästan realistisk ut

Medlem

Tycker att det är inte som Far Cry längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag blev inte så imponerad faktiskt, men det är ju i ett ganska tidigt stadie just nu, så jag förlåter dom

Medlem

Ser ruggigt snyggt ut...hoppas det kommer filmer snart..


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Supersnyggt! Visserligen har jag redan sett bilderna i PC Gamer - men ändå. ^^

Medlem

hmmm... någon mer än jag som tycker grafiken ser underlig ut. lite blurrig typ hela tiden...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Grafiken tycker jag nog inte smäller Crysis på fingrarna direkt. Dessutom ointressanta miljöer med torr terräng och bruna färger. Hoppas de bjuder på mer variation än såhär. Typ djungler, floder, grönska osv.

Medlem

haha allting är ju fake? det är ju 100% photoshop gjort av någon som inte ens kan photoshop speciellt bra

Medlem
Skrivet av stellanj:

haha allting är ju fake? det är ju 100% photoshop gjort av någon som inte ens kan photoshop speciellt bra

hahaha. min tanke med...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av stellanj:

haha allting är ju fake? det är ju 100% photoshop gjort av någon som inte ens kan photoshop speciellt bra

hahaha. min tanke med...

men ptja, vad vet väl jag om datagrafik. jag är ju ingen expert så att säga.

Medlem

Ser inte fake ut i alla fall. Men man bör nog se det där i rörelse innan man kan göra en rättvis bedömning. Dom verkar ha mycket motionblur i spelet i alla fall.

Medlem

jag reagerade väl egentligen främst på den här http://www.fz.se/bilder/arkiv/z/zyli2ra9wt6fojxgd1spbehkv7cmq...

de andra såg ju bra och ingame ut

så 100% var väl att ta i. höhö.

Medlem

utseende mässigt VERKAR det inte smiska crysis på fingrarna. men det skulle jag inte ha nåt emot. blir då 2 äckligt snygga spel att se fram emot.

Medlem
Skrivet av MackZ:

utseende mässigt VERKAR det inte smiska crysis på fingrarna. men det skulle jag inte ha nåt emot. blir då 2 äckligt snygga spel att se fram emot.

absolut! dock är spelkänslan viktigast....:up:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

mmm

ser fram emot det iaf. hade jävligt kul med ettan i multiplayer.

Medlem
Skrivet av stellanj:

jag reagerade väl egentligen främst på den här http://www.fz.se/bilder/arkiv/z/zyli2ra9wt6fojxgd1spbehkv7cmq...

de andra såg ju bra och ingame ut

så 100% var väl att ta i. höhö.

jävligt bra grafik!:D ser ju nästan ut som cryEngine2 ju


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Att de ser blurrigt ut lär ju knappast bero på grafiken, utan mer på själva bilderna. Lär ju komma bättre bilder snart...

Medlem
Skrivet av stellanj:

jag reagerade väl egentligen främst på den här http://www.fz.se/bilder/arkiv/z/zyli2ra9wt6fojxgd1spbehkv7cmq...

de andra såg ju bra och ingame ut

så 100% var väl att ta i. höhö.

Vapnet/handen ser faktiskt inklippt ut, lite skrämmande om man tänker efter.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Ser inte precis snyggare ut än det första spelet..

Medlem

Ser helt okej ut tycker jag, ska också bli skönt att komma ifrån den tropiska rengskogen ett tag och få slåss på savannen...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

"im gonna shoot you in the face"

Medlem

tycker det ser ut som att grafien i spelet ger en huvudvärk


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

mjaee, mer imponerad av Crisis faktiskt helt klart. Dessutom utvecklas ju Crysis verkligen av Crytek (Farcry), medans Farcry2 utvecklas av ett Ubisoft team.

Man lär ju testa båda iofs, men som det ser ut nu vinner Crysis i mina ögon, däri ligger Farcrys vidareutveckling tekniskt sett iaf.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Hujaligen så mycket motion blur, får bara huvudvärk av sånt.

1
Skriv svar