Två Spore-filmer från Games Convention 07

Robot
Medlem
Två Spore-filmer från Games Convention 07

Lönt att släppa samma film i två versioner och påstå att det är två filmer.

Vet inte om jag orkar med att de hypar spelet så mycket, det kommer säkert bli jättebra - om man inte får höra någonting om spelet alls innan release.

-går och stänger öronen-

Medlem

Gif me Spore och Little big planet!

Inaktiv
Skrivet av Pumpa:

Gif me Spore och Little big planet!

Hell yeah! Can't agree more


signatur

The Piano Has Been Drinking

Inaktiv

Cool ide, men orkar nog inte bry mig om en galax av leksaker.

Inaktiv

Ser riktigt roligt ut

Medlem

För mycket hype, för tidigt :-| Men spelet ser riktigt tufft ut. Imponerande character/vehicle editor.

Inaktiv

Håller tummarna att det går göra varelser, fordon etc. som inte ser ut som leksaker i plast..

Medlem

Jag ser fram emot spore, fast det var ju som sagt ganska onödigt att släppa en trailer i olika versioner.

Inaktiv

Det har bara blivit mer o mer barnsligt.
Kan lätt säga att deras första video som släpptes waaay back såg bättre ut än det här.

Medlem

Frågan är om de ror i land det här... Finns risk att det blir ett spel som snabbt hamnar i REA-korgen.

Medlem

jo det ser väldigt barnsligt ut, hoppas det blir lite mer avancerat än det ser ut nu iaf.


signatur

-Talyren

Inaktiv

Tycker det verkar kul, lär ju hålla ett tag om man orkar sätta sig in det och utforska allt.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Varför har de tagit bort monstren med stora tänder och ersatt med gulliga små varelser med stora ögon?

jaja.. Hoppas att tänderna finns kvar i editorn...

Medlem

Hoppas iaf det går moda enkelt, för rörelsealgoritmerna de använder verka riktigt bra.

Medlem

Min fru kommer att älska det här. Blir till att gömma laptopen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar