Condemned 2: Bloodshot fotat

Robot
Medlem
Condemned 2: Bloodshot fotat

Fan såg inte första Condemned bättre ut än såhär till och med? Det här ser ju nästan tre år gammalt ut. Men om det är hälften så läskigt som ettan så kommer jag köpa det här ändå.

Inaktiv
Skrivet av pettson3816:

Fan såg inte första Condemned bättre ut än såhär till och med? Det här ser ju nästan tre år gammalt ut. Men om det är hälften så läskigt som ettan så kommer jag köpa det här ändå.

SÄMRE ser det verkligen inte ut att vara, men om vi nu hänger på grafikens håll så är jag lite besviken, så brutalt stor skillnad är det inte från ettan, tyvärr.
Men spelsättet säger dom ju åtminstone fått en rejäl upphottning, slagsmålssystemet, "CSI-tekniken" osv.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

återigen snack om grafiken, kan inte ni grabbar påpeka annat istället? de kan göra spelet oehört snyggt om de bara så vill, själv föredrar man gamelay istället, låt spelet skrämma skiten ur mig!
visst ni får sprida era åsikter om grafikdelen och allt det där, men det gör inte spelet snyggare. finns väl en anledning till att spelet ser ut som de gör... eller?

Medlem
Skrivet av Steffe:

återigen snack om grafiken, kan inte ni grabbar påpeka annat istället?

Det är skärmbilder som har släppts, vad ska man annars snacka om?

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Steffe:

återigen snack om grafiken, kan inte ni grabbar påpeka annat istället?

Det är skärmbilder som har släppts, vad ska man annars snacka om?

atmosfären kanske? troru de behåller samma atmosfär som ettan? ettan va ju väldigt creepy inom vissa ställen

Inaktiv

Jag bryr mig själv ofta inte mycket om grafiken, atmosfären i ettan var jävligt underbar - men killen gick ju in på det så


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

1
Skriv svar