Första trailern från Prototype

Robot
Medlem
Första trailern från Prototype

Vilken komplott mot Pc-ägare.. Allting för att få oss att skaffa en konsol

Men spelet verkar grymt iaf.

Inaktiv

Blir väl att köpa ett Xbox 360 eller en PS3:a snart då :/ För många spel som inte kommer till PC.

Need Darkness, FFXIII, Prototype etc! :<

Medlem

kollar man på gamespot.com så står det att det ska komma till PC också http://www.gamespot.com/pc/action/prototype/index.html?tag=re...
och de brukar inte ha fel...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Flakmonkey
Skrivet av Propy:

kollar man på gamespot.com så står det att det ska komma till PC också http://www.gamespot.com/pc/action/prototype/index.html?tag=re...
och de brukar inte ha fel...

Nej, men från början var BioShock tänkt att släppas till PS3 och Alan Wake likaså... så sånt där kan ju ändras...

Medlem

Mmmmmmmmmmmmmmmmm Yes


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

MFC
Medlem

PC is the shit, därför suger detta spel (spontant nonsens)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

ser myspys ut.
fast nu måste man väl köpa en konsol.
och en hdtv.
vad dyrt.

Medlem

De flesta spel som komme till xbox kommer även till PC så blir nog en ps3 för mig snart för att få tillgång till lite fler spel.

Det här såg ju bra ut men skulle tro att det kommer bli typ som spindelmannen.. Men vi får väl se.

Medlem

Verkar riktigt grymt, schysst med en "Eek, vad har hänt med mig? ><" historia.. alltid intressanta.

Medlem

Ser riktigt coolt ut. Med alla krafterna

Inaktiv

Död åt Sierra att både detta och Wet hoppar över pc. Åtminstone under 2008 kanske.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Mykee:

Verkar riktigt grymt, schysst med en "Eek, vad har hänt med mig? ><" historia.. alltid intressanta.

ah, påminner mig om Bioforge! Det var minsann ett spel det!

Men detta ser väl ut att kunna leverera lite skoj det också. Dock tror jag att jag väntar på att någon i min bekantskapskrets köper det innan jag tar ett eget beslut (om det inte kommer ut ett sjuhelsikes demo)

Flakmonkey
Skrivet av Tr0ll:

Död åt Sierra att både detta och Wet hoppar över pc. Åtminstone under 2008 kanske.

Död åt de som gör det olönsamt att släppa SP-spel till PC istället. Tycker knappast vi kan begära att de ska släppa spel till en plattform bara för att vara snälla, är inte välgörenhet de pysslar med.

Inaktiv

:up:har demo fick från cusiner i tysklaand spelt äger fett men det ända är graffiken å styrningen hehehe ska inte avslöja
8)

Medlem
Skrivet av crazy:

:up:har demo fick från cusiner i tysklaand spelt äger fett men det ända är graffiken å styrningen hehehe ska inte avslöja
8)

Jaha.

---------

Om man kan göra allt som visas i trailern måste det bli ett ovanligt lätt spel.:P


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Om Prototype bara blir i närheten av vad Hulk: Ultimate Destruction var så kommer det här spelet att äga fett! Crackdown hade värdelösa animationer när man spran i sidled (ett av många exempel) samt att alla andra animationer inte kändes äkta. Hulken däremot gav en känslan av att vara en tung best på 900 pannor och det räckte med att råka trilla av ett hustak för att en mindre krater skulle bildas under en
.. att du också kommer att kunna absorbera krafter i Prototype gör ju inte det hela sämre..

Game of the (next) year?

1
Skriv svar