Sex minuter med gameplay från TimeShift

Robot
Medlem
Sex minuter med gameplay från TimeShift

Ser ganska tråkigt ut ärligt talat...

Medlem

leka med tiden i spel är alltid roligt, men det ser aldeles för stelt ut


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Hehe... coolt dock när han snodde bössan framför näsan på skurken.

Inaktiv

Så det är ännu ett fps med en utvecklad "bullet time" som i Max Payne. Det känns ju inte så... originellt direkt.

Medlem

Alltså varför visar man upp sekvenser där man bara står still och skjuter på gubbar utan att ens bry sig om att ducka när man laddar om. Känns väldigt meningslöst...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Verkar som ett totalt meningslöst spel.

Medlem

Ja det här tänker man ju inte lägga ner några pengar på iaf. Inte som det såg ut i den där filmen iaf.

Medlem

Nej tack.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ser ganska mycket 90-tal ut att döma av trailern. Påminner mig om både Quake och painkiller (vet att det kom senare). Men vem vet..


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Är ju inte likt varken quake eller painkiller i spelsätt.

Inaktiv

Är ju visserligen i stortsett samma bana hela tiden i denna film, och provspelaren lägger inte ner ser särskilt mycket kraft på rörelser osv mer än att stå still och "bootaboota" på ändlöst med mag.

Jag tror detta borde blir rätt så okej ändå!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Tror nog att spelet kan bli kul och jag ser fram emot det, men jag måste säga att det här var en *fruktansvärt* tråkig film...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Pansarknekt

Gilla modellen på bössan. Påminner lite om Requiem avenging angel.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

ser inte speciellt ut... ser tråkigt ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser ut som bössan i Natural Selection :/


signatur

lootskin@hotmail.com

1
Skriv svar