Premiärfilm och bilder från Wet

Robot
Medlem
Premiärfilm och bilder från Wet

"I centrum står den vackra men dödliga Ruby som inte backar för någon uppgift, så länge uppdragsgivaren är villig att betala det vill säga."

Wow. Det är som... ett helt nytt koncept. Var får de allt ifrån?!


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Trailern var grymt tuff!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Flakmonkey
Skrivet av MCMXCIX:

"I centrum står den vackra men dödliga Ruby som inte backar för någon uppgift, så länge uppdragsgivaren är villig att betala det vill säga."

Wow. Det är som... ett helt nytt koncept. Var får de allt ifrån?!

Wow. Det är som... ett helt nytt klagomål. Var får de allt ifrån?!

Tycker det verkar lite fränt jag ^^ Men sen är jag nog inte lika djup som alla andra och kräver innovation av alla spel.

Inaktiv

Aj, pinsamt lir.

Medlem

Missförstå mig rätt, trailern var snygg (men fortfarande en förrenderad trailer) och det kan säkert bli ett roligt spel, men... en kvinnlig protagonist som bär små kläder (för att tillfredsställa ett primärt manligt klientel), har mer attityd än en packad KGBare och skjuter bättre än Wild Bill Hickock är.... jävligt uttjatat. Dessutom det sexuella innuendot av att uppmana en till att "bli blöt", vad nu det betyder i gällande kontext.

Edit; Missade ett K i Hickock.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Flakmonkey
Skrivet av MCMXCIX:

Missförstå mig rätt, trailern var snygg (men fortfarande en förrenderad trailer) och det kan säkert bli ett roligt spel, men... en kvinnlig protagonist som bär små kläder (för att tillfredsställa ett primärt manligt klientel), har mer attityd än en packad KGBare och skjuter bättre än Wild Bill Hicock är.... jävligt uttjatat. Dessutom det sexuella innuendot av att uppmana en till att "bli blöt", vad nu det betyder i gällande kontext.

Är väl inte mer uttjatat än en bestyckad manlig hjälte som skjuter allt och alla? Men det är väldigt få som klagar på det i spel som Crysys, Gears of War, Halo, Half Life, etc etc. Så fort det däremot kommer ett spel med en kvinnlig hjälte som har precis samma attribut ska det whinas om brist på innovation... förstår inte varför, det viktiga är ju om det är roligt eller inte... sen att de flesta av de som klagar på det inte spelar originella spel för fem öre gör det hela än mer svårt att förstå ^^

Medlem

Bah!
Vart är den rullstolsbundne öppet homosexuella, blinda, mörkhyade dvärgkvinnan över 40 som ska ha "hjälterollen"!!!

Att klaga på att det bara är "heta brudar"/macho män i actionspel är som att klaga över magiska svärd i fantasy.
Tyvärr tror spelutgivare att de kan sälja mer ifall hjälten spelas av något snyggt, tacka tomb raider för mycket av detta (även om det funnits långt innan)....
Tja, spelet påminner om det där spelet från danmark som utspelades i mexico (?) som kom för ca 2-3 år sen...

Medlem

Prototype ser mycket roligare ut än det här.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Hoppas dom har johny cash ingame oxå

Inaktiv

Jag ansåg också att de såg ganska pinsamt dåligt ut. Fast vem vet? De är trots allt bara en trailer...

Medlem

Prototype... *dregel*
Har Hulk: Ultimate Destruction spinnande i min 360 just nu. Lätt ett av det bästa spel liren till någon konsol! =D

Min första fråga, hur kommer dessa akrobatiska rörelser göra sig i realtid? Antingen utnyttjar de väl autoaim så dessa rörelser blir möjliga, men då blir det väl lite mer som ett sportspel med vapen. Tror jag kan bli repetivt om man inte får väldigt många moves och miljöer att leka med. Nu dömmer jag inte spelet i förväg, finns allt mer än vapen som gör ett actionspel. Men när spelutvecklarnas företag med namnet A2m är med i leken tittade varningslampan ut och visslade högt för att få mig ut ur snuskiga tankar och blinkade svagt.

Medlem

*HOST* Rip Of *HOST*

Och då menar jag "Gör alla updrag, så länge det finns pengar".

Medlem

gillar våta tjejer å snygga tattoos hade hon..

1
Skriv svar