GCLive.se - allt om Games Convention!

Robot
Medlem
GCLive.se - allt om Games Convention!

Tack för det, igen!

Medlem

Blir det ännu en dagbok om borttappat bagage och dåliga hotell med ett gäng bilder på när ni äter á la E3Live.se så avstår jag nog från att besöka på sidan.

Medlem

Sweet, fast jag läste aldrig ifrån E3live.se då det inte fanns någe spel som var intressant.. men nu när mafia2 dyker upp så är man ivrig.. How sweet can it be?!

Medlem

Trevligt. Hoppas på mer information än det vi fick från E3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Gillade infon från E3live.se så kommer garanterat att följa den här också.

Antikvitet

E3-resan var ju en historia för sig. När bagaget försvinner, plan försenas och vi missar ett helt dygn av viktiga förberedelser så är det inte lätt att göra som man tänkt sig. När mässan dessutom var väldigt fattig på bra bildtillfällen (ingen utställningsdel) och antalet "heta nyheter" var mycket få, då blev det som det blev. Games Convention kommer, antagligen, vara väldigt annorlunda.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Loading:

Sweet, fast jag läste aldrig ifrån E3live.se då det inte fanns någe spel som var intressant.. men nu när mafia2 dyker upp så är man ivrig.. How sweet can it be?!

Yah! Väntar med på mafia 2 nyheter. Mässans hetaste titel enligt mig


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Ja E3 nyheterna var ju strålande, det blir dom här också!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Loading:

Sweet, fast jag läste aldrig ifrån E3live.se då det inte fanns någe spel som var intressant.. men nu när mafia2 dyker upp så är man ivrig.. How sweet can it be?!

Yah! Väntar med på mafia 2 nyheter. Mässans hetaste titel enligt mig

http://www.2kgames.com/mafia2/

Fina bilder

Medlem

Nä, E3live.se eller vad den hette som ni satte upp kändes bara meningslös, så vi får hoppas att detta blir bättre

Medlem

Väntar på Pro Evolution Soccer nyheter!


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Jag tycker tvärtom, njöt av de personliga inflikningar och bloggandet om allt som hände er under E3, så jag hoppas på mer av detsamma även från gclive.se

Därmed inte sagt att jag önskar olycka över er, precis som i senaste E3! Snarare skulle jag uppskatta att vi återigen kommer närmare era personliga upplevelser om tillställningen och händelserna runt omkring, där texten inte är 'städad' och 'redigerad' med bara rena fakta, något som man kan få från vilken annan spelsajt/tidning som helst och inte nödvändigvist från er 'allians'.

Spelfakta och mässrykten kan man få överallt ifrån, men era egna upplevelser, det kan bara Ni tillhandahålla. Lite väl sent påtänkt kanske, men här kommer det ändå.
Tack för E3live.se, och jag hoppas att GClive.se blir minst lika personligt.

ptr
Medlem

och bara för att. http://www.idg.se/2.1085/1.117267 när får vi se högupplösta trailers m.m. direkt här i flash spelaren på fz.se? :):)

Medlem

Kan ni kolla upp info om Arma 2? det som tidigare var game 2 från tillverkarna av operation flashpoint.

Medlem

snälla kolla upp vad som kommer på Age of Conan ni skulle göra mig en stor tjänst

1
Skriv svar