Skate-demo på Xbox Live Marketplace

Robot
Medlem
Skate-demo på Xbox Live Marketplace

Skit live!!

Kan dom inte börja använda torrent teknologi....

Samma sak varje j**la demo...

Medlem
Skrivet av fakka:

Skit live!!

Kan dom inte börja använda torrent teknologi....

Samma sak varje j**la demo...

Hur menar du?
Går det segt att ladda ner för dig?

Här rullar det på med bra fart iaf.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Går segt här med, 5 % i en halvtimme nu. Men men den som väntar på något gott. Plus att jag ändå måste plugga just nu.


signatur

I fart in your general direction

Svårt att erkänna det, men det verkar som EA har gjort något riktigt bra. Tony Hawk blev helt plötsligt reducerat till skateboardspelens motsvarighet till Crazy Taxi...

Inaktiv
Skrivet av fakka:

Skit live!!

Kan dom inte börja använda torrent teknologi....

Samma sak varje j**la demo...

särskriver du med mening?

Inaktiv
Skrivet av CallmeSim:

Går segt här med, 5 % i en halvtimme nu. Men men den som väntar på något gott. Plus att jag ändå måste plugga just nu.

5% på 1-2 min för mig aldrig haft problem med live.

Medlem

Vad snackar ni om? Brukar gå snorsnabbt att ladda ner demos?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

det brukar gå riktigt snabbt me live jue


signatur

-Talyren

Medlem
Skrivet av Krozz:
Skrivet av CallmeSim:

Går segt här med, 5 % i en halvtimme nu. Men men den som väntar på något gott. Plus att jag ändå måste plugga just nu.

5% på 1-2 min för mig aldrig haft problem med live.

Brukar gå snabbt för mig. Dock inte när det är nya demosläpp. Undantaget är bioshock som jag fick ner på en halvtimme.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

gick snabbt som satan för mig igår när jag slängde ner bioshock men nu går det allt annat än snabbt.


signatur

tjenare!

Medlem

en hel del bättre än tony alltså
kommer nog ta en stund innan man bemästrar det

Medlem

Hoppas man hinner lira detta ikväll.

Medlem

The tony-hawk killer indeed.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

15% på tio minuter ungefär.. så.. lite slött är det ju.


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Inaktiv

Okej.. 40% på en timme. Nu börjar det bli löjligt.


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Medlem

Funkar fint för mig att tanka iaf.

Medlem

Sluta whinea! har suttit sen halv 2 och inte fått ner det än.
Va på 52% för en timme sen.

Inaktiv

vad har ni för linor då som bara sitter och segar ?
jag har telia 8 mbit och det går fort jämnt för mig att ta hem demos och sånt på 360.

Medlem

För mig har live aldrig varit segt. Går ju hur fort som helst. Har iofs 10mbit nu, men innan när jag hade 2mbit var det inget att klaga på heller. Kanske har ni någon brandvägg som ligger och blockerar lite smått? Kolla på xbox.com, tror det står vilka portar man bör ha öppna.

Medlem

Tror de är många som tankar nu.
Har kommit 70% på två timmar. Och då sitter jag på 30Mbit.
Men det är enbart denna fil också som är seg, så de är nog servern där som har lite att göra

Medlem

Sitter med 100mbit och har varit på 40% i 2 timmar....

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

vad har ni för linor då som bara sitter och segar ?
jag har telia 8 mbit och det går fort jämnt för mig att ta hem demos och sånt på 360.

Fast nu pratar vi ju just demot "skate." om du nu missade det.

Jag laddar ner saker från andra servrar och testade tillochmed att dra ner ett par hundra MB annan video (Backyard's Halo3-video) från Marketplace och då snurrade det på i 1 MB i sekunden. Genast när jag gick tillbaks till "skate." igen, så ramlade det ner på 15kB/sek..


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Medlem

Efter en evighet till tankande fick jag till slut spela den dumma demon!

Men jag är helt klart positivt överaskad. Jag har aldrig riktigt gillat Tony Hök spelen med deras styrning och alldeles för många övernaturliga tricks. Detta var verkligen något helt annat! Kul spel och skön känsla i hoppen, tar en stund att komma in i dock...

+++++ Definetivt köp för min del!

Medlem
Skrivet av Xarvaz:

Efter en evighet till tankande fick jag till slut spela den dumma demon!

Men jag är helt klart positivt överaskad. Jag har aldrig riktigt gillat Tony Hök spelen med deras styrning och alldeles för många övernaturliga tricks. Detta var verkligen något helt annat! Kul spel och skön känsla i hoppen, tar en stund att komma in i dock...

+++++ Definetivt köp för min del!

Är animationerna fysikdrivna alá Euphoria?


signatur

Bengebolle

Medlem

Senaste videon var ju tony hawk stuk.....var det bättre l?

Inaktiv

Tycker det har blivit bra fart på 360 och marketplace den senaste tiden -- många bra demo och XBLA-spel samt att det börjar släppas lite fler ordentliga spel.

Medlem
Skrivet av rbnlenin:
Skrivet av Xarvaz:

Efter en evighet till tankande fick jag till slut spela den dumma demon!

Men jag är helt klart positivt överaskad. Jag har aldrig riktigt gillat Tony Hök spelen med deras styrning och alldeles för många övernaturliga tricks. Detta var verkligen något helt annat! Kul spel och skön känsla i hoppen, tar en stund att komma in i dock...

+++++ Definetivt köp för min del!

Är animationerna fysikdrivna alá Euphoria?

Njae, inte direkt. Har inte spelat så mycket än. Men det ser onekligen bra ut. Det är mycket bättre med rails och grejer nu. Ragdollen är lite rolig när man ramlar. Snubben försöker inte ens ta emot sig

Inaktiv

Yo, vilken låt är det som spelas i bakgrunden när man får se Jason Dill's lilla film? precis innan Manual tutorial?

EDIT: Efter en del letande så hitta jag låten jag ledade efter, det var The Funeral av Band of Horses. jävligt grym =D

1
Skriv svar