Ny Call of Duty 4: Modern Warfare-trailer

Robot
Inaktiv
Ny Call of Duty 4: Modern Warfare-trailer

Det första jag la märke till var hur jävla fjolligt deras ben rörde sig när de sprang. Ser ytterst konstigt ut imo. Men perksystemet verkar intressant.

Medlem

Eh... va? Jag fattade ingenting.. kommunikation elle vad var det som var nytt? Kan skylla på att jag vart vaken hela natten och behöver sova

Medlem

jo det kan vara lite skoj med det sytyemet,särskilt last stand verkade tillföra en hel del,och även en när man skjuter genom väggar.....

vadå rör benen fjolligt,vad menar du med det,ser ju väldigt realistiskt ut,att dom tar små korta steg är ju pga att man ska kunna hålla sitt vapen stadigt och inte ha det svajandes..har du inte sett hur tex en swat styrka rör sig när dom ska anfalla,,,??

Inaktiv
Skrivet av BPR Cisco:

jo det kan vara lite skoj med det sytyemet,särskilt last stand verkade tillföra en hel del,och även en när man skjuter genom väggar.....

vadå rör benen fjolligt,vad menar du med det,ser ju väldigt realistiskt ut,att dom tar små korta steg är ju pga att man ska kunna hålla sitt vapen stadigt och inte ha det svajandes..har du inte sett hur tex en swat styrka rör sig när dom ska anfalla,,,??

Jag har sett min beskärda del av snut filmer och serier, aldrig i mina dagar har jag någonsin sett någon levande människa röra sig som dom gör i cod4 eller i någon av de andra cod spelen. Infinity ward suger på att göra realistiska rörelsemönster helt enkelt.

Medlem
Skrivet av turbo10:
Skrivet av BPR Cisco:

jo det kan vara lite skoj med det sytyemet,särskilt last stand verkade tillföra en hel del,och även en när man skjuter genom väggar.....

vadå rör benen fjolligt,vad menar du med det,ser ju väldigt realistiskt ut,att dom tar små korta steg är ju pga att man ska kunna hålla sitt vapen stadigt och inte ha det svajandes..har du inte sett hur tex en swat styrka rör sig när dom ska anfalla,,,??

Jag har sett min beskärda del av snut filmer och serier, aldrig i mina dagar har jag någonsin sett någon levande människa röra sig som dom gör i cod4 eller i någon av de andra cod spelen. Infinity ward suger på att göra realistiska rörelsemönster helt enkelt.

hmm,,så du har altså sett jätterealistiska hollywoodfilmer och serier om snutar??..jaha...ta och kika på en dokumentär istället där dom har filmat från verkliga livet...

Medlem

*såg inget på flash... laddade ned filmen och fick svar på allt*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Det är självklart som BPR Cisco säger, han gav dig även bra argument till varför de rör sig på detta viset. Så snabbt som möjligt utan att skada träffbilden, små snabba steg, vem som helst borde förstå detta? Och du börjar snacka om din erfarenhet inom hollywoodrealism, hahaha! Är nu inte min mening att dumförklara dig men det såg så kul ut när jag läste det.

Medlem

Jag har hört klagomål på hur gubbarna rör sig allt sedan cod1. Har aldrig förstått argumentet eller varför det är så störande i ett fps att man orkar klaga på det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

tack o bock grön,alltid skönt när folk håller med på vad man säger...

Medlem

Ser bra ut

Och nä, det är ju precis inte som om soldater springer för glatta livet med vapnet i hugg i verkligheten, då blir man ju inte precis stadig med vapnet
Så jag måste hålla med BPR Cisco

Medlem

detta spel blir ju ett givet köp, verkar grymt, eller får kolla efter demot rätttare sagt.

Medlem

jagh ar för mig att jag läst ngnstans att betan på 360 endast skulle vara för amerikanare,ngn som har ngn koll på detta?

Medlem

Det ser ju riktigt schysst ut, har vart väldigt skeptisk till CoD spelen sen dom inte gjort specielt mycke nytt sen ettan, samt deras hela koncept me "you are never alone in a war" men ändå fick man göra allt själv =P


signatur

-Talyren

Medlem

jo det här kan mycket väl bli en av dom titlar som kommer smälla högst iår...är bra mer positiv till cod4 än till cod3 vilket jag inte ens orkade spela igenom i singleplayer,,

Inaktiv

Är det bara jag som tycker call of duty 4 muliti player delen är rent skit? Förstår inte alla dessa utvecklare som gör dessa jä"""" run n gun multi player delar.

Single player är det enda som är extremt kul i call of duty serien, deras muliti player är ett stort skämt. Springa och kasta C4 lite här och där. Plus att när man dör så får man se från motspelarens perspektiv. Kan tänka mig att det är en server option om man får se kill cam. men MP är ändå 100% run n gun.

Dessa special perks """" kniva fienderna, ladda om snabbt ja vad mer det kommer finnas vill jag inte veta. MP delen hade varit mycket roligare om det verkligen hade varit mer tactic team play. Så trött jag blir på sånt här skit. Sen att CQB vapen penetrerar alla sorters väggar är ju extremt skoj.

Nej Single player "mums" tacka armed assault m.m för bra MP för kommer inte på något annat FPS som har TACTIC teamplay.

Medlem

Nu kommer wallhack få en helt ny mening...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Bananaosten:

Är det bara jag som tycker call of duty 4 muliti player delen är rent skit? Förstår inte alla dessa utvecklare som gör dessa jä"""" run n gun multi player delar.

Single player är det enda som är extremt kul i call of duty serien, deras muliti player är ett stort skämt. Springa och kasta C4 lite här och där. Plus att när man dör så får man se från motspelarens perspektiv. Kan tänka mig att det är en server option om man får se kill cam. men MP är ändå 100% run n gun.

Dessa special perks """" kniva fienderna, ladda om snabbt ja vad mer det kommer finnas vill jag inte veta. MP delen hade varit mycket roligare om det verkligen hade varit mer tactic team play. Så trött jag blir på sånt här skit. Sen att CQB vapen penetrerar alla sorters väggar är ju extremt skoj.

Nej Single player "mums" tacka armed assault m.m för bra MP för kommer inte på något annat FPS som har TACTIC teamplay.

Modifikationer, säger jag bara.. Vänta och se.. Finns inte många spel som jag inte kört utan modifikationer... Dvs. jar blir aldrig riktigt nöjd när det gäller militärspel...

Inaktiv

Att ta cod serien till multi-form kanske var smart ekonomiskt, men att ta COD4 till multi-form kommer döda spelet till pc.

Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Nu kommer wallhack få en helt ny mening...

Lust att förklara?... Missa jag någonting :S

Medlem
Skrivet av Drapan:
Skrivet av NympH:

Nu kommer wallhack få en helt ny mening...

Lust att förklara?... Missa jag någonting :S

Deep Impact perken gör så du kan skjuta genom väggar.

Hur som helst så ser jag nästan fram emot detta, är lite skeptiskt fortfarande men det kan nog bli redigt kul att spela.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Nu kommer wallhack få en helt ny mening...

hahaha bäst idag :P:up:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem
Skrivet av Bananaosten:

Är det bara jag som tycker call of duty 4 muliti player delen är rent skit? Förstår inte alla dessa utvecklare som gör dessa jä"""" run n gun multi player delar.

Single player är det enda som är extremt kul i call of duty serien, deras muliti player är ett stort skämt. Springa och kasta C4 lite här och där. Plus att när man dör så får man se från motspelarens perspektiv. Kan tänka mig att det är en server option om man får se kill cam. men MP är ändå 100% run n gun.

Dessa special perks """" kniva fienderna, ladda om snabbt ja vad mer det kommer finnas vill jag inte veta. MP delen hade varit mycket roligare om det verkligen hade varit mer tactic team play. Så trött jag blir på sånt här skit. Sen att CQB vapen penetrerar alla sorters väggar är ju extremt skoj.

Nej Single player "mums" tacka armed assault m.m för bra MP för kommer inte på något annat FPS som har TACTIC teamplay.

Men... single player är ju "run and gun" på räls plus att man inte dör.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Hammar:

Att ta cod serien till multi-form kanske var smart ekonomiskt, men att ta COD4 till multi-form kommer döda spelet till pc.

döda spelet till pc?hur menar du?,,,
jag har iaf inget emot att dom släpper spel även på xbox360 och ps3 när man tänker på hur bra dessa maskiner är..
man får ju även tänka på att ms gör en stor satsning på att även få spelen till windows iom games for windows,

Medlem
Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av Bananaosten:

Nej Single player "mums" tacka armed assault m.m för bra MP för kommer inte på något annat FPS som har TACTIC teamplay.

Modifikationer, säger jag bara.. Vänta och se.. Finns inte många spel som jag inte kört utan modifikationer... Dvs. jar blir aldrig riktigt nöjd när det gäller militärspel...

Till Bananaosten!
hmmm,,finns väl en massa bra fps spel som har tactic play,ta ett spel som tex cs+cs-source ska man spela seriöst så måste man ju bara sammarbeta och ha en bra taktik,,sen har du ju gears of war som är extremt taktiskt när det gäller multiplayer,och ja jag räknar det som ett fps,det är iaf inget rent 3è persons perspektiv i det liret

Medlem

Dessa "perks" tror jag kan vara roliga när man sitter o inte har något annat att göra än spela public.

Kommer dessa perks att bli som de var i bf2142? Ingen bryr sig om vad man ska göra utan bara springer runt och samlar XP...

Jag hade önskat att dom hade konsentrerat sig mer på att göra ett MP spel där skill och lagspel hade större betydelse än vilka konstiga jävla perks man har valt ut.
Hoppas verkligen det kommer komma ut en bra PAM som gör att man filar på dessa perks.

Ser fortfarande fram emot detta spel men jag blir mer o mer frågande runt alla dessa grejer...

Medlem
Skrivet av DaDDiO:

Jag hade önskat att dom hade konsentrerat sig mer på att göra ett MP spel där skill och lagspel hade större betydelse än vilka konstiga jävla perks man har valt ut.
Hoppas verkligen det kommer komma ut en bra PAM som gör att man filar på dessa perks.

Ser fortfarande fram emot detta spel men jag blir mer o mer frågande runt alla dessa grejer...

dessa så kallade "perks" gör ju bara multiplayern mer varierad vilket jag känner är välkommet,mer variation desto längre "lasting appeal" särskilt den som gör att man kan skjuta igenom väggar då är det inte längre lika lätt för "snipers"att sitta och "campa" bakom ngt fönster

Medlem
Skrivet av turbo10:
Skrivet av BPR Cisco:

jo det kan vara lite skoj med det sytyemet,särskilt last stand verkade tillföra en hel del,och även en när man skjuter genom väggar.....

vadå rör benen fjolligt,vad menar du med det,ser ju väldigt realistiskt ut,att dom tar små korta steg är ju pga att man ska kunna hålla sitt vapen stadigt och inte ha det svajandes..har du inte sett hur tex en swat styrka rör sig när dom ska anfalla,,,??

Jag har sett min beskärda del av snut filmer och serier, aldrig i mina dagar har jag någonsin sett någon levande människa röra sig som dom gör i cod4 eller i någon av de andra cod spelen. Infinity ward suger på att göra realistiska rörelsemönster helt enkelt.

men endåsa gör dom sjukt bra spel!
tror jag aldrig spelat nåt roligare spel än cod serien.


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar