BioShock-demot i FZ:s filarkiv

Inaktiv

Man fastnar på 99,6% på torrenten. Och Tillgängligheten är endast 0.995 !! (inte 1.995 alltså). Kan någon vänlig själ seeda?

Medlem
Skrivet av bf07:

Snigelapa- Tills grisoft ändrar sig och inte tycker att secuROM är ett virus, vilket jag iof inte är helt oäven till, är enda möjligheten som jag känner till att få in demot att avinstallera AVG.

Jag kör med AVG och det gick hur bra som helst, kanske skillnad i OS? Jag kör med XP.

Medlem

Seeda please? ;D

Inaktiv

Tony- En XP burk och minst en Vista maskin har flaggat det som en trojan. Har du uppdaterat AVG nyligen och kör det med resident shield?

Medlem

På grund av lite strul måste torrent-filen laddas ner på nytt: http://torrent.fz.se/torrents/BioShockPCDemo.zip.torrent

Den är seedad direkt av servern.

Medlem

Är det bara jag som får CRC failed när jag skall packa upp

står CRC failed, data2.cad corruped

Inaktiv

AliasMaya: vi får se, när jag fått ner filen för tredje gången. ^^

Medlem

AliasMaya: När du laddade du ner filen? Filarkivet eller torrent?

Medlem

varför är alla nya spel så vackra estetiskt men saknar frihetskänsla och interaktivitet?
Man kan inte göra fel i det här spelet. Det går bara följa handlingen och trycka på rätt knappar. Man kan alldrig misslyckas med nånting förutom att råka dö av en fiende.
Bara följa korridoren till slutet.

FML
Medlem
Skrivet av vendril:
Skrivet av zolidznake:

Drog ni ner BETA drivrutinerna för NVIDIA innan ni satte igång spelet?

Jag får inte spelet att fungera, kör med de senaste officella drivrutinera, alltså inte betan. Går inte att starta spelet.

Ja. Ladda hem BETA drivisen och senaste Directx borde det funka. Iaf för mig.

Hjälpte inte alls för mig, istället sabbade min dator och jag var tvungen att installera om XP. =|

Medlem

Testat spelet 2ggr nu, efter 10min så blir det:

*poff*, *spraak*, sen går skärmen ner i viloläge.

Stabilt spel


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av andman:

AliasMaya: När du laddade du ner filen? Filarkivet eller torrent?

Filarkivet - men tankade ner demot från fileshack också men samma problem.

Medlem

Ja, mycket snygg grafik, ocj även vid 40fps kändes det mycket bra. 2:a dagen man lirade en runda, var det alldeles för lätt, 2GB för så kort speltid...

Spelade första dagen med 162.22 WHQL (Vista x64), funkade jättebra..2:a dagen med de nya beta 163.44 - märkte ingen skillnad.

Knappast ett spel jag kommer att köpa.


signatur

Make a hole !

Medlem

AliasMaya: Prova igen. Som sagt var det lite strul under en halvtimme igår eftermiddag, men sedan dess har det inte varit några problem. Jag laddade ner och verifierade att allt funkade igår.

Inaktiv

setup .exe filen var en trojan för mig.

Inaktiv

setup exe filen var en trojan för mig.
har avg dock.

Inaktiv
Skrivet av nj:
Skrivet av BlueSam:

Jag får inte igång skiten eller jag får igång den men när jag ska spela och du är i vattnet så kommer en massa vita fyrkanter och skärmen blir svart om jag kollar åt vissa håll och elden då kommer det små fyrkanter med eld i så hjälp mig snälla vill verkligen testa detta

Vad har du för grafikkort?

Jag har Radeon 9800 Pro ....funkar säkert inte med det lol :$

Medlem
Skrivet av BlueSam:
Skrivet av nj:
Skrivet av BlueSam:

Jag får inte igång skiten eller jag får igång den men när jag ska spela och du är i vattnet så kommer en massa vita fyrkanter och skärmen blir svart om jag kollar åt vissa håll och elden då kommer det små fyrkanter med eld i så hjälp mig snälla vill verkligen testa detta

Vad har du för grafikkort?

Jag har Radeon 9800 Pro ....funkar säkert inte med det lol :$

Det är på tok för gammalt min herre.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:
Skrivet av BlueSam:
Skrivet av nj:
Skrivet av BlueSam:

Jag får inte igång skiten eller jag får igång den men när jag ska spela och du är i vattnet så kommer en massa vita fyrkanter och skärmen blir svart om jag kollar åt vissa håll och elden då kommer det små fyrkanter med eld i så hjälp mig snälla vill verkligen testa detta

Vad har du för grafikkort?

Jag har Radeon 9800 Pro ....funkar säkert inte med det lol :$

Det är på tok för gammalt min herre.

Det menar du inte?

Skriv svar