World in Conflict-demo på fredag

Medlem
World in Conflict-demo på fredag

De e Nice

Lite tråkigt med endast en bana men blir en klar nedladdning i alle fall.

Medlem

Fan, jag som lovat tjejen en helkväll ute


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

YES! så jag har väntat.

lite korkat bara å lägga det på samma dag man får hem Bioshock

ännu dummare är att på fredag och helgen ska jag bort på tjejens släcktträff..... hurra


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ja, verkligen synd att behöva såra tjejen igen lixom Men men, vill man kriga så vill man.

Medlem

A man got to do what a man got to do!

Medlem

holy crap, online och skrimish...


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

missade första veckan av betan pga släkt, inte ens tjejen ska få mig att missa det här.

Medlem

Yay, Tur att man bokade så man fick en extra karta!

Medlem
Skrivet av Toro:

Fan, jag som lovat tjejen en helkväll ute

Då får du avbryta den kvällen tyvärr. Fan jag ska ju supa då, lönehelg.

Medlem

Trevligt med ett demo, var inte sådär supersugen på spelet, men kom på mig själv att längta tills det släpps. Så någonstans har det satt sig i mitt hjärta. :heart:


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Wtf? Prioriterar ni spel högre än tjejer? Själv ska jag repa med bandet hela kvällen, men eftersom jag fortfarande är ledig blir det till att spela hela dagen ändå

Medlem
Skrivet av Tomzi:

holy crap, online och skrimish...

Jo, mer sånt i demon tack.

För övrigt måste jag fråga, angående det här:
? Map: ?Seaside? (US vs. USSR)

Vadå US vs. USSR... finns det fler än de två faktionerna, eller försöker de bara vara extremt klara med vad som händer i spelet?

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Tomzi:

holy crap, online och skrimish...

Jo, mer sånt i demon tack.

För övrigt måste jag fråga, angående det här:
? Map: ?Seaside? (US vs. USSR)

Vadå US vs. USSR... finns det fler än de två faktionerna, eller försöker de bara vara extremt klara med vad som händer i spelet?

Nato är också med


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Medlem

Fasen, och jag som ska ut med min flickvän för hon fyller år, sen på lördagen ska jag iväg och fixa en fest hela dagen, sen på söndagen ska jag på tjejens släktkalas. HELVETE.

Blir hårt att försöka få in något gibbande, och jag som är så sugen


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av Sparable:

Är jävligt nyfiken på hur SP delen kommer vara.

Jag ska kul och se om skrimish botsen är korkade eller rent omöjliga när man tar "hard"


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Megakickass:

Ja, verkligen synd att behöva såra tjejen igen lixom Men men, vill man kriga så vill man.

Jo nog är det synd alltid, kommer man få igen nån annan gång sen.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Var var var?? kommer det inte förrän ikväll lr? :O:\

Medlem

Några newbies här som vill spela mot/med mig? Helst inga beta-veteraner, så man kanske kan ha lite roligt. Jag var en huvudlös kyckling under betan som inte visste varken ut eller in, så jag vågade bara spela en match eftersom alla "experter" bara skrek skällsord på mig

Medlem
1
Skriv svar