Belägringssystemet i Age of Conan visas på GC

Robot
Inaktiv
Belägringssystemet i Age of Conan visas på GC

Lite synd att inga bilder från fz funkar för mig. Men verkar väldigt coolt! Plz giff now!

Medlem

Ge mig!

Så trött på att vänta ;>

Flakmonkey
Skrivet av PvtNils:

Lite synd att inga bilder från fz funkar för mig. Men verkar väldigt coolt! Plz giff now!

Funkar inte? på vilket sätt fungerar de inte?

Inaktiv

SKa helt glömma bort AOC fram tills mars.. Orkar inte vänta .. Två gånger har jag fått genomlida sorgen efter att fått höra att de ska skjutas fram.. Men det är endå helt rätt av Funcom.. Bättre med ett färdigt spel i framtiden än ett betastadie spel som efter massa patchar är färdigt ett halvår efter release
Snygga bilder btw

Inaktiv

Ska bli intressant att se hur pvpn funkar på macroskala.

Medlem

Oooh, vill spela nuhuu. Kommer bli så bra. -tror- \o/

Inaktiv

Vill ha! Bli bra!

Medlem

Färdig spel? haha. MMO-spelen är aldrig färdiga när de lanseras men mer polerad lär den vara iaf.

Medlem

precis..man hör alltid om ej släppta spel att det är bra att dom väntar med release och fixar alla buggar osv..vi vet hur det kommer bli? eller?

Inaktiv

Fixar är väl en sak men att spelet är oklart har nog branshen lärt sig att undvika. LOTROL-lanseringen gick mycket smidigt och borde nog ses som en nivåsättare. I Conanfallet skjuter man upp lanseringen i 5 månader som är riktigt lång tid. Särskilt som spelet är ett av dragplåstren till DX10 och där med Vista.

Medlem

Belägringssystem.... låter som ett svenskt exemplar av Kama-sutra ... hihihi fniss fniss å så

Medlem

aaa Fina bilder:D.... Kommer det funka på xp?

Inaktiv

aa men bara DX9 verisionen

1
Skriv svar