Xbox 360 Core ersätts av Arcade?

Robot
Medlem
Xbox 360 Core ersätts av Arcade?

Känns ju endå hyffsat meningslöst... men men


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Flakmonkey
Skrivet av Wardancer:

Känns ju endå hyffsat meningslöst... men men

Det är inte meningslös för mig... är nog den jag kommer skaffa när det blir dags att köpa ny xbox... den jag har nu låter förjävligt och står inte ut så länge till... och då känns det extremt onödigt att köpa en premium då jag redan har en hårddisk med allting på... då passar ju Core/Arcade utmärkt, speciellt om de har HDMI-utgång...

Sen så tycks ju Arcade ha en annan färg... lite mer silvrig vilket är trevligt det med ^^

Avstängd

Trevligt.. Kanske köper en Elite då den passar bättre in bland möblerna (och har trevlig HDD)

Medlem

Håller med, in med en större hårddisk dom flesta vill nog hellre ha en sån än ett sketet minneskort.

Inaktiv

trevligt det här tycker jag, funderar på att köpa en till GTA när det kommer, går väl att sälja utan någon jättestor förlust efter ett halvår...hoppas jag iaf

Flakmonkey
Skrivet av SWEBarb:

Håller med, in med en större hårddisk dom flesta vill nog hellre ha en sån än ett sketet minneskort.

Uhm... Elite?

Inaktiv

Så kanske ca. 2500 kr i Sverige då. Om man räknar med att dollarn ligger runt 7kr och multiplicerar med 1.25, brukar stämma ganska bra IMO.

En rolig observation. Om man tittar på prisjakt.se så skilljer det för övrigt enorma 221kr mellan core och premium...

Kan inte tänka mig att någon köper core/arcade när skillnaden är så minimal. (om man inte är puckad eller felinformerad)

Inaktiv

mmmm Elite bara 4 dagar kvar tills den är min.. bara min...

Medlem
Skrivet av rille_001:

Så kanske ca. 2500 kr i Sverige då. Om man räknar med att dollarn ligger runt 7kr och multiplicerar med 1.25, brukar stämma ganska bra IMO.

Fast priset står i euro så rakt översatt till svenska kronor blir det ca 2600.

Medlem

Personligen finner jag den vita 360 mycke snyggare än svart-damm sammlare. de vita kontrollerna är sjukt läckra!
Svart blir så. zzzz.

blir nog en vanlig premium här sen, då Elite är svart, och bra mycket dyrare för saker jag finner oviktigt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag noterar också att det är en trådlös handkontroll som följer med istället för en med sladd som i nuvarande Core. Så det är ju lite mer fett iaf.

Medlem

3 arkadspel?... står väl 5 på bilden?


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Har Arcade versionen en silvrig faceplate?

Medlem

nej den ser vit ut.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

hej jag funderar på att köpa en Xbox 360 Arcade och eller Xbox 360 premium vad jag kan ha en 20gb hårddisk till:)

Inaktiv

går det att köpa 120 gigs hdn löst eller ingår den bara med elite ?

1
Skriv svar