BioShock-demot släpps inatt 01:00

Robot
Medlem
BioShock-demot släpps inatt 01:00

YAY!

Medlem

Jaha, det kanske var något med drivrutinerna som var problemet med att få ut demo'n. Synd att det tog sån tid, men men... bara att vänta inatt!

Medlem

Vi är 6 timmar efter, så 19:00 EST är 01:00.

Medlem

Typiskt att man sitter med ett TNT2 i burken just nu! Grejer har en tendens att gå sönder på de mest olägliga tidpunkter!!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ska alltid släppas så förbannat sent, inte nog med att vi fått vänta så många extra dagar så ska de också släppa det så sent, förstår att de knappast kan gå efter europeisk tid men tycker ändå de borde kunna få ut det runt 3 på dagen istället för 7.

Medlem

En notis bara; det står fortfarande 02:00 i rubriken.

Och det är förståeligt att de släpper det på kvällen i USA, i och med att de flesta har kommit hem från jobb och liknande, och kan passa på att ladda ner demot. Kanske inte det smartaste egentligen, då många servrar kommer bli tokbelastade.

Jag kommer i alla fall inte tanka det förrän imorgon, och hoppas på att FZ har fått filen då...


signatur
Medlem

ja du,det var ju rätt så värdelöst tack för den 2k games släppa ett demo till pcn samma dag som det släpps i usa,, genius medans 360 ägarna har haft demot nu en hel vecka att gotta sig med.

Medlem

http://thepiratebay.org/tor/3778797/BioShock_PC_Demo
Varsågoda, finns inget olagligt i att ladda hem ett demo. Här får ni en vacker chans att säga fuck fileplanet

Medlem

tackar cyxor1

Medlem
Skrivet av cyxor1:

http://thepiratebay.org/tor/3778797/BioShock_PC_Demo
Varsågoda, finns inget olagligt i att ladda hem ett demo. Här får ni en vacker chans att säga fuck fileplanet

Tackar "cyxor1" ! Jag har redan testat Demot på 360n och spelet är riktigt nice! ska bli kul o sen hur spelet flyter på PCn 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Är det nån som vet hur det är med Steam versionen... på BioShock´s hemsida står det att spelet ska släppas i morgon den 21 aug via dom? Men inte på Steams egna sida....

Är det så, Är det så?


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Flakmonkey
Skrivet av kangas1000:

Är det nån som vet hur det är med Steam versionen... på BioShock´s hemsida står det att spelet ska släppas i morgon den 21 aug via dom? Men inte på Steams egna sida....

Är det så, Är det så?

USA 21:a europa 24:e

Inaktiv

Har laddat ner det och spelat en av de bästa spelen ja någonsin har spelat snyggaste också:up::up:

Medlem

Skall bli kul att testa detta efter jobbet ikväll. Vet inte så mycket om det, men fzfolket verkar vara sugna, så man hänger på tåget.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

cyxor1 min hjälte, det här ser jag fram emot

Medlem

Jag rekommenderar det här till alla efter att ha spelat demon på 360:n. Även om du inte gillar shooters är det här ett riktigt, riktigt välgjort och polerat spel. Fantastiskt bra stämning, fina miljöer och riktigt kul gameplay

Medlem

Missade tydligen det här inatt.. Aja, laddar ner det nu iaf, ska bli kul att testa och se om det är så detaljrikt som det verkar.

Medlem

Nyfiken på hur min dator kommer palla detta, men det ska säkert bli kul oavsett!

Medlem

Vad är det för hårdvara ni har, ni som testat demot?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ooooooooh!!!

VILL HA NUUUU!!! Det enda som verkar kunna sabba detta spel för mig är jag själv... Och den dator jag har då. Ett bra spel kräver tyvärr en bra dator, och min börjar bli liiiite på gränsen för vad en bra spelupplevelse kräver Men men, så går det när man köper färdigbyggda saker... :\


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

coolt, hoppas att min dator klarar av det bara. Har testat demot på min 360 och det var riktigt coolt, inte bestämmt mig ännu om det blir PC vertionen eller 360 ännu. Får vi se ikväll efter praktiken

Medlem

ska bli kul o se om det är nåt att ha, graffen gör en inte besviken iaf

Medlem

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!


signatur

I'm the best around...

Medlem

Spelade igenom demot nyss, irriterande med mouseaccel på musen, var jättesvårt att använda i menyer pga att jag kör med låg sensitivity, lite dålig prestanda med allt på max (e6600, 4gb ram, 8800gtx), men i allmänhet ett riktigt ballt spel, så blir att förboka nu

Medlem

Drog också igenom det nyss, hade också lite dålig prestanda, samma specs fast 8800GTS. Ja det var jävligt konstigt med musen må jag säga. Hm.

Men det kommer ju nya drivrutiner senare idag för BioShock. Trevligt. Både Ati och nVidia btw.

Medlem

Nån som sett det både till 360 och PC som kan jämföra grafiken?

ptr
Medlem

står att nya drivisar skulle komma under måndagen? något som hört något mer för jag har då inte sett något på nvidias hemsida

Medlem
Medlem

http://speltorrents.se/details.php?id=568 funkar jävligt bra också


signatur

Working as intended.

Skriv svar