Ny SEGA Rally Revo-film

Robot
Medlem
Ny SEGA Rally Revo-film

jag tycker grafiken verkar suga

Medlem

Jo, de var nog de sämsta jag sett på länge.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Inaktiv

work in progress picture and sound står det faktiskt på filmen,
vilket betyder att det inte är klart.

klaga kan ni eventuellt göra när det är färdigt.

Flakmonkey

Det är rätt lustigt hur olika kommentarer i stort sett samma filmer kan få... Om jag inte minns helt fel så har de tidigare filmerna från Sega Rally Revo mest fått bra kommentarer om dess grafik... visar ju bara att smaken är som baken antar jag ^^

Ska bli skoj att lira iaf, uppskattar verkligen arkadkänslan i Sega Rally-spelen... de satsar inte på att vara realistiska, bara roliga och jag hoppas att Revo är på samma sätt.

Inaktiv

jodå det är bra bil spel.

skulle gärna se nåt nytt daytona usa också.
hade en hel del kul med det på sega saturn.

Medlem

Jag tycker grafiken verkar bli helt underbar!

Är så trött på allt "lull-lull" grafikmässigt... Bloom och annat fult elände.
Näh, det här verkar bli mycket renare och klarare grafiskt än rådande standard. Underbart!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Grafiken kan vi lämna åt sidan

Ljuden är "work in progress" får verkligen hoppas de jobbar på för nu är det verkligen värdelöst.
Fysiken ser riktigt kass ut, och rally pff, det skall köras mot klockan inget annat.

Medlem

realism > arkad

Medlem

Sega Rally är ett av mina absoluta favoritspel. Det händer fortfarande att jag dammar av mitt gamla sega saturn och kör lite rally. Om de kan fånga den känslan så köper jag det direkt! Personligen tycker jag att arkad är bättre än realism, och det är ju tur att det då och då kommer ett spel för såna som mig. Att köra mot klockan är ju jättetråkigt. Det här tänker jag spöa mina vänner i på LAN! Grafik är sekundärt. Känsla och rolighetsfaktor är nr 1.

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Jag tycker grafiken verkar bli helt underbar!

Är så trött på allt "lull-lull" grafikmässigt... Bloom och annat fult elände.
Näh, det här verkar bli mycket renare och klarare grafiskt än rådande standard. Underbart!

Kunde inte sagt det bättre själv.

1
Skriv svar