FYI: Jag suger gigantiska elefantballar

Medlem
FYI: Jag suger gigantiska elefantballar

Okej, nu ger jag officiellt upp mina försök att någonsin bli ens hyfsad på fightingspel. Visst, racingspel kan jag emellanåt glänsa i (men inte riktigt lika mycket som <b>Tommy Rydling</b>), strategispel går oftast bra (utom mot <b>Jocke</b> som alltid gör konstiga saker, och <b>Tove</b> som helt enkelt är jävligt bra) och i actionspel är jag alltid några hack över mitten på highscorelistan efter en onlinematch. Men fightingspel är helt enkelt inte min grej! Min favorit just nu är utan tvekan <i>Soul Calibur IV</i>, men till och med i det fick jag så sent som i morse spö av en ung kvinna (<b>Bella</b>, för de av er som känner henne) som aldrig så mycket som tagit i spelet förut - första gången vi spelade och därefter två gånger till! Sedan gick jag hem i vanära... Är det fel på mina tummar eller är det bara något i min hjärna som inte funkar i sådana här spel? Och fråga mig inte ens hur det brukar gå när jag utmanar <b>Affe</b> i <i>Street Fighter IV</i>, tro mig, du vill <u>inte</u> veta.

#blogg

Medlem
FYI: Jag suger gigantiska elefantballar

Men att man kan vinna med buttonmashing i SC är ju ett faktum :3

Medlem

Ja det är möjligt, men då borde ju jag, som har spelat mer, vara BÄTTRE på buttonmashing...

Medlem

Till slut når man ju ett stadie då buttonmashers inte har en chans. När man lärt sig blocka coolt och när man ska attackera etc, vägen dit är lite lång bara

Medlem

Är ju sååå, jag kan sitta och memorera alla attacker, och så kommer brorsan och slår mig med buttonmashing =(


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Orka memorera alla attacker, är ju knappast där det sitter.
Brukar köra taki med den dära mongostancen (vet inte om den finns i fyran dock). Neråt, kvarts varv bakåt, så kan man röra sig fort och attackera på flera sätt ur den

1
Skriv svar