Halo 3 så gott som färdigt

Robot
Inaktiv
Halo 3 så gott som färdigt

Ahh.. Jag ska lätt skaffa det - efter en lång väntan är det klart


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Då är det bara att lägga undan 700kr nu då.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

gife co-op


signatur

P.L.U.R

Medlem

Give!!!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Boomer:

Då är det bara att lägga undan 700kr nu då.

Precise, dvs och köpa Bioshock istället.

Medlem
Skrivet av fikabulle:
Skrivet av Boomer:

Då är det bara att lägga undan 700kr nu då.

Precise, dvs och köpa Bioshock istället.

haha, så sant bättre val!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fan grabbar Ingen kommer ha tid med dom där liren när World in conflict kommer..

Medlem
Skrivet av schelander:

Fan grabbar Ingen kommer ha tid med dom där liren när World in conflict kommer..

ännu sannare, quotar dig med! vi alla kommer ha en brakfest med spel under hela hösten! mums! kanske bästa spelhösten på länge?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Brothers In Arms: Hell's Highway pleaaaaase!

Medlem

700, om de vore så billigt, le en pre-order på Legendary Edition i maj typ, ligger fanken på 1200 spänn Men men, är man galen och har bra lön så va fan liksom


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Hype me up scotty!

Medlem

Måste bara peka o skratta lite åt killen som skrev "årets bästa spelhöst". Alla vet vi vad du menar (tror jag) trots att hösten, och därmed även spelhöstar, bara kommer en gång per år


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Skrivet av MiLeS:

700, om de vore så billigt, le en pre-order på Legendary Edition i maj typ, ligger fanken på 1200 spänn Men men, är man galen och har bra lön så va fan liksom

Samma sak här också

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av schelander:

Fan grabbar Ingen kommer ha tid med dom där liren när World in conflict kommer..

ännu sannare, quotar dig med! vi alla kommer ha en brakfest med spel under hela hösten! mums! kanske årets bästa spelhöst någonsin?

Haha? Årets bästa spelhöst?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Årets bästa spelhöst", ehh, trodde bara det var en höst per år, men det kanske har ändrats :/


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem

mitt inlägg är korrigerat, kan alla språkpoliser knipa och vara OT ist...??


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av fikabulle:
Skrivet av Boomer:

Då är det bara att lägga undan 700kr nu då.

Precise, dvs och köpa Bioshock istället.

eller bara köpa båda...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av redmac:

mitt inlägg är korrigerat, kan alla språkpoliser knipa och vara OT ist...??

Förlåt. Men det såg så dumt ut bara. :\


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Halo 3 + BioShock = Mums

Medlem

Jippie, fler skuttande ylande små färgglada monster som ska föreställa "fiender" nej tack, låt halo få växa upp och tilltala vuxen publik så ska jag ta en titt på det...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Längtar.... ska lätt införskaffas!!

Skrivet av simulacra:

Jippie, fler skuttande ylande små färgglada monster som ska föreställa "fiender" nej tack, låt halo få växa upp och tilltala vuxen publik så ska jag ta en titt på det...

Vadå, nakna tjejer som skriker eller vad menar du?? Visst vissa av fienderna är lite gulliga, det gör inte spelet barnsligt...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

ÄNTLiGEN! har väntat som fan på Halo 3

Bokat o klart e det med

ps:Halo är inte barnsligt -.-

Medlem

Barnsligt är kanske fel ord, men de beter sig ovanligt löjligt till och från (utgår givetvis från 1an o 2an).

Kan de göra en riktig 4 manna coop så kan jag lätt ha överseénde.

Inaktiv

Men det är ju bara dom små jävlarna som är fega, men jag tycker bara dom är coola.

som en gång när jag lirade halo 2 "kommer ej ihåg villken bana" men i alla fall så var det typ någon sorts bro som man kunde gå bakom , sen när jag närmade mig hörde jag "He will never find us here" Så jävla Coola

Sen slacktade jag dom

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Längtar.... ska lätt införskaffas!!

Vadå, nakna tjejer som skriker eller vad menar du?? Visst vissa av fienderna är lite gulliga, det gör inte spelet barnsligt...

Nej, vuxet som i avancerad handling och djup i persongalleriet, till skillnad mot "jag är master chief och jag räddar världen på ensam hand".

Och det är ngt fel på en spelserie om böckerna är bättre än själva spelet, fact remains, halo ska tillbaka kiddies, det kunde gott vara lite mörkare och kännas allvarligare.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Halo 3 + Bioshock e redan förbokade =P bioshock borde dyka upp i veckan då, myyyysss


signatur

Nämen!

Inaktiv

Halo, tycker det är så enormt överskattat.. Aldrig funnit tjusningen med det riktigt.

12
Skriv svar