Warhammer: Mark of Chaos växer

Robot
Inaktiv
Warhammer: Mark of Chaos växer

Blev så grymt besviken på detta spel. Kanke det går att rädda med en bra exp?

Medlem

Riktigt snyggt är det, men inte samma känsla i närstriderna som till exempel Dawn of War. Mums.

Medlem

Kan bli ett köp om det släpps en utgåva med både spelet och expansionen för en billigare penning, då jag som magben blev besviken, hoppas detta gör riktigt gott.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det var banne mig en skum länk däruppe... warhammer-protokollet är kanske inte så vedertaget..


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Hoppas det blir bra


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Spelet hade lite brist på känsla men tyckte den hade viss charm ändå, kan vara för att man råkar tycka om warhammer annars. Få se skulle själv vara intresserad av dark elves.

Nån som spelat online förresten, provade aldrig mp biten så undrar om den funkar bra.

Medlem

Det var väl det den inte gjorde, utan bara SP:n var värd något.


signatur

Videomupp

Medlem

Tyckte Dark Omen va bättre, men kan inte sätta fingret på exakt varför


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Ahha nåväl kanske tur att jag inte provade mp rå.

Dark Omen var guld dock, försökte nyligen spela den igen men blev bara knas med grafiken med nya datorn. Hittade inga nya patches heller som skulle hjälpa :/

Medlem

Älskade verkligen Mark of Chaos, förstår inte all den kritik som öses över detta spel. Är visserligen ingen hardcore table-top spelare så visan hade kanske varit annorlunda då. Hur som helst ser jag verkligen fram emot denna expansion

1
Skriv svar