Nya nedladdningsbara spel till Wii under 2008

Robot
Nya nedladdningsbara spel till Wii under 2008
Medlem
Nya nedladdningsbara spel till Wii under 2008

Alla spel är nedladdningsbara och har alltid varit det.

Inaktiv
Skrivet av FL3JM:

Alla spel är nedladdningsbara och har alltid varit det.

Haha förstår din tanke.

Inaktiv

så det betyder att det där 512 megs minnet i Wii kommer räcka ännu mindre och det jag skrivit om sedan Wii släpptes att en HD till Wii lär komma.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

så det betyder att det där 512 megs minnet i Wii kommer räcka ännu mindre och det jag skrivit om sedan Wii släpptes att en HD till Wii lär komma.

Det tråkigaste är att den inte stöder större än 2 GB SD-minnen tycker jag. Det finns väl så stora som 16 GB att köpa annars?

Inaktiv

har sett bilder i tidningen game reactor på en 8 gigs extern hd som ansluts via usb som ska komma till Wii.
så det är bara att hoppas att det stämmer.
för att hålla på och vela med en massa små sd minnen suger verkligen.

Medlem

Tror nog 2GB SD-minne räcker länge förutsatt att man kan spela direkt från dem. Det lär ju inte vara särskilt stora spel, max 100MBst gissar jag. Men än så länge kan man inte spela VC-spel sparade på SD-kort, hoppas det möjliggörs i en framtida firmware-uppdatering.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

SD-kort vore ju den optimala lösningen. Förhoppningsvis kan de ta bort storleksbegränsen via uppdatering.

Vill ju inte ha en ful klump liggandes jämte konsolen.

Medlem

Kan dom inte lägga upp demos till kommande spel istället?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Kan dom inte lägga upp demos till kommande spel istället?

Det ryktas om en kommande demo-kanal till Wii. Hoppas kan man ju alltid


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar