Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 PS3-filmat

Robot
Medlem
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 PS3-filmat

Vilken helvetiskt dålig musik i klippen, men ser fram emot det här spelet som fan. Demot passade min spelsmak som bara den.

Inaktiv

Har inte köpt tvåan till 360 så hoppas att dem optimerar spelet lite innan de släpper det till Ps3n, då blir det garanterat ett köp!

Inaktiv
Skrivet av His Dudeness:

Vilken helvetiskt dålig musik i klippen, men ser fram emot det här spelet som fan. Demot passade min spelsmak som bara den.

vad är det för fel på metal?

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av His Dudeness:

Vilken helvetiskt dålig musik i klippen, men ser fram emot det här spelet som fan. Demot passade min spelsmak som bara den.

vad är det för fel på metal?

Enligt mig, allt. Men men, smaken är som baken.

cyb
Medlem

Tyckte att filmen var ganska intetsägande. En mer informativ hade varit bra.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Har inte köpt tvåan till 360 så hoppas att dem optimerar spelet lite innan de släpper det till Ps3n, då blir det garanterat ett köp!

optimerat det lite mer? Tvåan funkar alldeles utmärkt för mig till 360 o.O Eller menar du optimera det för ps3an? såna fall hoppas ja det med så det inte blir en kass port hehe

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av PvtNils:

Har inte köpt tvåan till 360 så hoppas att dem optimerar spelet lite innan de släpper det till Ps3n, då blir det garanterat ett köp!

optimerat det lite mer? Tvåan funkar alldeles utmärkt för mig till 360 o.O Eller menar du optimera det för ps3an? såna fall hoppas ja det med så det inte blir en kass port hehe

Ja han menade nog till ps3:an, 360 versionen funkar ju klockrent så det är omöjligt han menade det?? Synd bara att alla ps3 ägare jämt måste sitta och vänta flera månader innan dem får smaka på liren?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av PvtNils:

Har inte köpt tvåan till 360 så hoppas att dem optimerar spelet lite innan de släpper det till Ps3n, då blir det garanterat ett köp!

optimerat det lite mer? Tvåan funkar alldeles utmärkt för mig till 360 o.O Eller menar du optimera det för ps3an? såna fall hoppas ja det med så det inte blir en kass port hehe

Ja han menade nog till ps3:an, 360 versionen funkar ju klockrent så det är omöjligt han menade det?? Synd bara att alla ps3 ägare jämt måste sitta och vänta flera månader innan dem får smaka på liren?

Har väl ändå inte kommit ut nå speciellt till xbox som man fått vänta på.

Men portningar suger... det lär graw också göra.

Inaktiv

Är det en portning? Har för mig att det släpptes senare pga att det är svårare att utveckla till PS3. Men men, kanske jag som drömmer igen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Kanske bara är jag men det ser ut som det är lättare på consoll, kolla hur han slänger sig ut i det öppna och fortfarande lever 5sek efter det och när han springer från skydd till skydd är det ganska klumpigt med, vem som helst skulle kunna skjuta honom när han rör sig, ser också ut som det är lite aoutoaim när han använder siktet, nä tacka vet jag PC där man får göra allt själv och tänka lite, är iaf vad jag tycker det käns som

Så nu får ni kasta skit på mig

Medlem
Skrivet av veneratio:

Kanske bara är jag men det ser ut som det är lättare på consoll, kolla hur han slänger sig ut i det öppna och fortfarande lever 5sek efter det och när han springer från skydd till skydd är det ganska klumpigt med, vem som helst skulle kunna skjuta honom när han rör sig, ser också ut som det är lite aoutoaim när han använder siktet, nä tacka vet jag PC där man får göra allt själv och tänka lite, är iaf vad jag tycker det käns som

Så nu får ni kasta skit på mig

Det är bara din okunskap behöver inte tycka att du förtjänar nå skit för det.
Det är skillnad på PC-spel och konsol-spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av darkreijo:

Har väl ändå inte kommit ut nå speciellt till xbox som man fått vänta på.

Men portningar suger... det lär graw också göra.

Rainbow six?

Medlem

Veneratio kan bero på att det är 2 helt olika spel på PC och Xbox, olika utvecklare osv. Enda som är samma i spelen är storyn ungefär. Men just GRAW på PC är rätt fattigt... fiende AI'n i spelet är riktigt jäkla tråkig och är rätt ofta bara kanonmat eller super människor som så fort du tittar ut skjuter dig i pannan. Riktigt tradigt. R6: Vegas gjorde eldstriderna och Ai'n otroligt mycket bättre, även om Vegas var lite väl mycket ren action för att passa namnet. Men det är nog mest bara uppdrags designen som är sådan tyvär.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar