EverQuest II: Rise of Kunark avbildat

Medlem
EverQuest II: Rise of Kunark avbildat

Nån som vet hur många det är som spelar detta spel?

Inaktiv

det är nog en del,
för det är inte dåligt.

Inaktiv

Siffran ligger inte så långt under WoW's. Är många gamla EQ spelare som kommer tillbaks från WoW nu ju mer dom inser hur tomt och tråkigt WoW är i jämförelse :>

Och det bästa med EQ 2 jämfört med WoW? inga fjortisar ;> (säger såklart inte att alla WoW spelare agerar fjorton, men ni som spelar det vet vad jag snackar om)

Medlem
Skrivet av Toefetto:

Siffran ligger inte så långt under WoW's. Är många gamla EQ spelare som kommer tillbaks från WoW nu ju mer dom inser hur tomt och tråkigt WoW är i jämförelse :>

Och det bästa med EQ 2 jämfört med WoW? inga fjortisar ;> (säger såklart inte att alla WoW spelare agerar fjorton, men ni som spelar det vet vad jag snackar om)

Oj, jag förväntade mig bara dåliga kommentarer om det här, glad att det finns fler än jag som inser att eq2 faktiskt är riktigt bra även om det på vissa sätt blivit lite för enkelt..

Medlem

Ibland saknar jag EQ2 som attan.
Var med i en jättetrevlig guild och det gör stor skillnad. Träffade många trevliga människor.

Medlem

Kan detta vara möjligt 5 kommentarer utan en enda Sony hatare.

För min egen del EQ 2 är det mmo jag alltid kommer tillbaka till efter efter ha provat det mesta på marknaden. Men EQ 2 blir bara bättre och bättre.

Inaktiv
Skrivet av ErMurazor:

Kan detta vara möjligt 5 kommentarer utan en enda Sony hatare.

För min egen del EQ 2 är det mmo jag alltid kommer tillbaka till efter efter ha provat det mesta på marknaden. Men EQ 2 blir bara bättre och bättre.

är så med dom flesta som lämnar EQ2 för nåt annat :> och det stämmer att det blir bättre med åldern. Även om det för ett tag sedan höll på att förvandlas till World of Everquest, så har SOE lärt av sina misstag och fortsatt göra EQ2 till förmodligen det bästa för dom flesta på marknaden.

Inaktiv

och det är snyggt,
inte sån där grafik som ser ut som wow,en sagobok

utan EQ 2 har mer vad ska man säga... mer rakare grafik mer skärpa om man kan säga så ?

gubbarna ser inte ut som halvrunda fyllon som i wow.

vad man minns så kan man göra mer med sin karaktär utseende mässigt på EQ2.

har också tänkt börja med det igen för wow är man superless på.
den nya wow expansionen som kommer i vinter lockar inte alls.

Medlem

Ingen mer än jag som reagerade över titeln?
Rise of K(u)nark?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av HYBRiS:

Ingen mer än jag som reagerade över titeln?
Rise of K(u)nark?

inte det där men att alla expansioner till 2'an har vart "Of" nånting:

Desert of flames
Kingdom of sky
Echoes of faydwer
Rise of Kunark

Inaktiv

finns det nån *bundle* som man kan köpa så man får spelet och dom flesta expansionerna i samma låda ?

Medlem

Svar ja Rise of Kunark ingår all tidigare expansionerna.

1
Skriv svar