F.E.A.R. Files-trailer

Medlem
F.E.A.R. Files-trailer

ser sjukt och coolt ut:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

gillar F.E.A.R det spelet som gav mig flest hopp stunder efter silent hill serien

Medlem
Skrivet av DiTOKUN:

gillar F.E.A.R det spelet som gav mig flest hopp stunder efter silent hill serien

Jag gillar också FEAR men läskigt var det aldrig riktigt tycker jag, även om de försökte skrämmas.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Awesome!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Haha jag blev mörkrädd den tiden då jag spelade fear Och i korridorer.. *Neeej jag vill inte gå vidare!*

Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av DiTOKUN:

gillar F.E.A.R det spelet som gav mig flest hopp stunder efter silent hill serien

Jag gillar också FEAR men läskigt var det aldrig riktigt tycker jag, även om de försökte skrämmas.

Inget slår Condemned: Criminal Origins, sån sjukt läskig stämning det är hela tiden och så fort nått händer får man hjärtinfarkt.

Medlem

Silent Hill serien är och förblir den överlägset bästa skräckspelen som någonsin har existerat. Där med basta.

Inget kommer i närheten av Silent Hill det som har kommit närmast hittils är Project Zero.

Idag spottar utvecklare ut så "kallade" skräckspel MEN som egentligen är actionspel och det är stor skillnad på skräck och action. Inget spel skrämmer mig idag det minsta lilla.

Få se om Bioshock lyckas skrämma mig men det betvivlar jag!

KoP
Medlem
Skrivet av Jühan:

Silent Hill serien är och förblir den överlägset bästa skräckspelen som någonsin har existerat. Där med basta.

Inget kommer i närheten av Silent Hill det som har kommit närmast hittils är Project Zero.

Idag spottar utvecklare ut så "kallade" skräckspel MEN som egentligen är actionspel och det är stor skillnad på skräck och action. Inget spel skrämmer mig idag det minsta lilla.

Få se om Bioshock lyckas skrämma mig men det betvivlar jag!

Då ska du testa Condemned om du inte gjort d.. d e fan creepy på sina ställen.

Medlem

Alien vs Predator, det var läskigt!
Doom3 skrämde mig rätt mycket också men det spelet är inte så bra så det räknas inte


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Jühan:

Silent Hill serien är och förblir den överlägset bästa skräckspelen som någonsin har existerat. Där med basta.

Inget kommer i närheten av Silent Hill det som har kommit närmast hittils är Project Zero.

Idag spottar utvecklare ut så "kallade" skräckspel MEN som egentligen är actionspel och det är stor skillnad på skräck och action. Inget spel skrämmer mig idag det minsta lilla.

Få se om Bioshock lyckas skrämma mig men det betvivlar jag!

Då ska du testa Condemned om du inte gjort d.. d e fan creepy på sina ställen.

Har klarat ut det. Det var faktist bland dom mer skrämmande spelen som har släpps idag.

1
Skriv svar