Archlord är numera gratis

Medlem

Var ju inte någon höjdare precis:down:

Inaktiv

läs gamespots review
http://www.gamespot.com/pc/rpg/archlord/review.html

hahaha
2.7 i poäng...

ArchLord can be summed up with two words: "dull" and "repetitive." Unfortunately, this game doesn't have anything to offer massively multiplayer veterans

The Good
Familiar role-playing gameplay of "kill, loot, buy stuff" for players who might be happy with that.

The Bad
Repetitive and tedious gameplay blurry graphics and lackluster audio shallow quest and crafting system PVP and high-level content take hours of repetitive combat to get to.


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Hmm, gillar spelet.... Enkel styrning, inga problem med några menyer. Fattar inte folks eviga gnäll ang detta...

Ang grind så titta på WoW det är ju en MARDRÖM i grinding

Medlem

Det heter inte archlord längre utan Asslord för att det suger ass, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag var med i betan tillsammans med bästa polarn, som för övrigt spelar alla typer av mmorpgs. Vi var båda överens om att det för alltid kommer att heta Asslord.

Medlem

Damn, hoppades på att man skulle hitta ett spel man kan lira tills AoC kommer. Får ge det en chans, det fanns ju 2-3(?) som var hyffsat positiva


signatur

living let die

Medlem

Detta borde man få pengar för och spela...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

jag och två polare till hittade det här spelet igår hos just fz.se och vi tankade direkt verkade kul. Började spelet och det är kul och vi är runt lvl 12 efter bara några timmar men börjar bli kämpigt men kul! Förstår inte varför ni gnäller? Vi 3 var mycket nöjda!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

jag har lirat spelet i betan och tyckte det var as roligt då, lätt att få bra gear på lägre lvls tar inte så jävla lång tid att levla, roliga quests och man slår snabbt... styrnningen kanske inte är den bästa men wtf orka det är det enda, ger spelet 7 av 10 och ger WoW 8 av 10 wow är guld förutom den as fula grafiken och sämsta pvp'n ever! (ofc är arena kul men håller inte)

Medlem

Inga större fel på Archlord, inte det bästa som har producerats men jag tänker ge det en chans iaf... Kan inte låta bli att le när man kutar runt med sin lill moon elf elementalist Sluta gnälla, är ju förböveln gratis (men visst man kan ju spendera pengar genom att köpa alla cool superpotions..). Följer standardmallen för mmorpgs men som sagt det går ju att avinstallera om man hatar det...

Inaktiv

Ni som spelar får joine mitt guild [RiskYourLife] Jag heter Mizz och kommer inte på villken surver jag spelar på men nån av dom två e det

Inaktiv

Ni som spelar får joine mitt guild [RiskYourLife] Jag heter Mizz och kommer inte på villken surver jag spelar på men nån av dom två e det

Inaktiv

halllå vad är den där regisration keyn???? kan nån säga vart man får tag på dom :D:D :P:P

Inaktiv

Fraps klipp var är ni.

12
Skriv svar