Battlestar Galactica Online plåtat

Robot
Medlem
Battlestar Galactica Online plåtat

ÄNTLIGEN säger jag bara, hoppas för gud och fosterland och allt vad det kallas att det blir underbart

Hamnar på 1a plats på inköpslistan!
Möjligen efter hellgate london dock.

Medlem

Älskar serien... hoppas spelet blir åtminstone hyfsat.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

pc och 360 exklusivt ? nice

Medlem

Ser rätt taffligt ut, inte alls värdigt sitt namn.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av simulacra:

Ser rätt taffligt ut, inte alls värdigt sitt namn.

och det säger du efter 4 stillbilder ?

för 4 stillbilder visar ju om ett spel är bra eller ej

Medlem

Ingen vidare normalmapping, rymden är fylld av färgglada blobbar mm mm mm, kolla på http://www.fl-tw.com/Infinity/infinity_media.php för snyggt rymdspel


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Ingen vidare normalmapping, rymden är fylld av färgglada blobbar mm mm mm, kolla på http://www.fl-tw.com/Infinity/infinity_media.php för snyggt rymdspel

Du jämför äpplen med päron. Infinity är låååååååångt från färdigt, om det någonsin blir färdigt...

Medlem

Ja, och ett taffligt bsg är så mkt bättre?
Bara att det är ett mmo istället för en singleplayer rymdskjutare är fubar.
Fan, tom bsgmodden till freespace 2 ser ut att vara trognare originalet ärn det kommande spelet som bara vill kapitalisera på IP:t.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Grafik är ju allt...

...NOT

Inaktiv

infinity är inte alls långt ifrån färdig , enligt hemsidan så ska spelet vara spelbart redan Q4 2007

Medlem

inget för mig
trivs bäst på jorden

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av simulacra:

Ser rätt taffligt ut, inte alls värdigt sitt namn.

och det säger du efter 4 stillbilder ?

för 4 stillbilder visar ju om ett spel är bra eller ej

Tja första intrycket man får av ett spel sitter oftast kvar i bakhuvudet framöver, spelföretagen borde lära sig att ta "bättre" screenshots pga detta, jag menar hur svårt kan det t.ex. vara att aktivera kantutjämning?:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Öööh.. okej vad är det här för skit då? Serien är ju skitbra men jag tror aldrig att det kommer göra sig bra i spel. Likadant som alla dessa spel baserade på filmer, värdelöst. T ex har de ju redan gjort ett spel om BSG och det har ju inte riktigt hamnat på topplistorna.

[EFIT] Ok fel av mig att säga "skit" utan att ha sett mer av det. Får väl hoppas att det blir hyffsat i alla fall som någon innan mig skrev. Ciao [EDIT]


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

alla spel kan vara bra,
det är först när man har spelet eller ett demo så man kan prova det själv som man märker om det är bra eller dåligt.
och att gå efter en rescension på spel är också fel egentligen.
för det är ju enbart vad betygsättaren tycker om spelet.
det är inte vad du förmodligen kommer tycka när du väl provat.

det märkte man på spelet Red Steel till Wii.
det fick rätt så dåligt betyg av flera tidningar, så man tänkte, äh vilken skit.
men så köpte man det ändå och det var för mig det bästa spelet på Wii.

så det egna omdömet gäller alltid,
inte vad andra tycker.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

alla spel kan vara bra,
det är först när man har spelet eller ett demo så man kan prova det själv som man märker om det är bra eller dåligt.
och att gå efter en rescension på spel är också fel egentligen.
för det är ju enbart vad betygsättaren tycker om spelet.
det är inte vad du förmodligen kommer tycka när du väl provat.

det märkte man på spelet Red Steel till Wii.
det fick rätt så dåligt betyg av flera tidningar, så man tänkte, äh vilken skit.
men så köpte man det ändå och det var för mig det bästa spelet på Wii.

så det egna omdömet gäller alltid,
inte vad andra tycker.

Detta är ju verkligen en sanning med modifikation. Givetvis är det alltid ens egna åsikt som räknas i slutet men att man förmodlingen inte kommer tycka samma sak som recensenter är ju inte sant. Det finns ju undantagsfall då man kanske tycker tvärt om men om flertalet recensenter tycker att ett speciellt spel är dåligt kommer du troligen tycka det också. Du behöver ju inte spela Big Riggs för att veta det är ett skitspel och du kommer inte tycka det är bra, bara för att alla recensenter tycker det är skit.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

alla spel kan vara bra,
det är först när man har spelet eller ett demo så man kan prova det själv som man märker om det är bra eller dåligt.
och att gå efter en rescension på spel är också fel egentligen.
för det är ju enbart vad betygsättaren tycker om spelet.
det är inte vad du förmodligen kommer tycka när du väl provat.

det märkte man på spelet Red Steel till Wii.
det fick rätt så dåligt betyg av flera tidningar, så man tänkte, äh vilken skit.
men så köpte man det ändå och det var för mig det bästa spelet på Wii.

så det egna omdömet gäller alltid,
inte vad andra tycker.

När jag läser en recension så bortser jag alltid från betyget och författarens egna tankar, går bara efter faktan som finns i recensionen. Jag läser mig till vad storyn är och vad man kan göra, kollar trailers, gärna ett par intervjuer också.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

spelet e nog ändå inte klart på ett tag, men man känner igen flera av skeppen , fan hoppas det blir nice lir!

Medlem

Tycker ni detta ser mähä aktigt ut så leta efter demot på BSG: Redline, det var riktigt bra känsla i det.

Ser ut at bli e goot lir BSG har ju en bra story med. Men ytterst tveksamt om man kommer köpa detta om det bara är onlinelir.


signatur
1
Skriv svar