EverQuest: Secrets of Faydwer fotat

Medlem
EverQuest: Secrets of Faydwer fotat

snyggt!

Inaktiv

personligen tycker jag marken ser ut som havregrynsgröt med mossa. men grattis entusiaster... det lär ju finnas några stycken såna

Medlem

jo jag var väl inte helt seriös kanske.

tror faktiskt min mamma skulle kunna göra ett finare spel om hon satt och pillade lite med datorn i en timme eller två.

Medlem

Tycker mest synd om människorna som måste jobba med sådan där gammal skit Kanske inte vad de hade tänkt sig när de bestämde sig för att jobba i spelindustrin, underhålla ett tio år gammalt spel.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Såg väldigt tråkigt ut. Dom borde göra en remake på hele spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dock handlar inte EverQuest om grafik...

Medlem

Barn barn barn... Allt handlar inte om hur snyggt det är... utan känslan!, visst det finns snyggare spel själv klart som tex WOW men den totala spel upplevelsen känslan och mogna människorna som spelar gör EQ till ett av världens bästa MMORPG spel genom tiderna... Sen som alltid , vissa mmorpg är inte till för alla, jag brukar för nostalgin spela Asheron's Call 1 ibland för att njuta det är inte för grafiken självklart inte den är hämsk men för folket och känslan. har aldrig kännt lika dant i wow men för mig beror det på folket tyvärr :S

/Matte


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Bohica:

Barn barn barn... Allt handlar inte om hur snyggt det är... utan känslan!, visst det finns snyggare spel själv klart som tex WOW men den totala spel upplevelsen känslan och mogna människorna som spelar gör EQ till ett av världens bästa MMORPG spel genom tiderna... Sen som alltid , vissa mmorpg är inte till för alla, jag brukar för nostalgin spela Asheron's Call 1 ibland för att njuta det är inte för grafiken självklart inte den är hämsk men för folket och känslan. har aldrig kännt lika dant i wow men för mig beror det på folket tyvärr :S

/Matte

WoW har minst lika många bra människor som EverQuest har. Problemet är bara de resterande 95% 'OLOLOLOL!!! I ARE MOR EPICX DAN YOU!! I R BETTER!!!'. Tillräckligt för att få mig att lägga ner nu nyligen efter att ha spelat sen releasen.

WoW blev för hypat för sitt eget bästa, lockade till sig människor som inte borde satt sig bakom en skärm till att börja med.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Kan inte annat än att hålla med. Var och varannan dag är det nån idiotfjortis som spänner pubishåren. Jag hade just startat en alt, var lvl 14, och sen kommer det en lvl 33 och skriver "Lol" om och om igen...Jag viskar "?" och han säger "your lvl, its low"
Och jag svarar "So, you started at 33?", varpå han skriver "noob". Sånt förstör spelglädjen helt och hållet. Jag loggade strax efter in med min lvl 70 main och skrev "lol @ your lvl" tills han ignorade mej...XD

Medlem
Skrivet av James Fjong:

Kan inte annat än att hålla med. Var och varannan dag är det nån idiotfjortis som spänner pubishåren. Jag hade just startat en alt, var lvl 14, och sen kommer det en lvl 33 och skriver "Lol" om och om igen...Jag viskar "?" och han säger "your lvl, its low"
Och jag svarar "So, you started at 33?", varpå han skriver "noob". Sånt förstör spelglädjen helt och hållet. Jag loggade strax efter in med min lvl 70 main och skrev "lol @ your lvl" tills han ignorade mej...XD

Hahaha bra gjort.

TIMMY :evil: (Southpark)

Inaktiv
Skrivet av Jokkocze:

Dock handlar inte EverQuest om grafik...

Du är en ost.

1
Skriv svar