Ny World in Conflict-trailer

Robot
Medlem
Ny World in Conflict-trailer

Old?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Yes, åh saknar spelet *abstinens*


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

jahapp du längtar man som fan igen då

Medlem
Skrivet av WaltX:

Old?

Japp, jag har också sett den för ett tag sedan

Inaktiv

Musiken i trailern sög och det gjorde att trailern också sög.. Men själv spelet verkar bra.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Musiken i trailern ägde och det gjorde att tailern också ägde.. Själva spelet är helt fantastiskt!

Inaktiv

Var ju ascool trailer.

Medlem

Borde avslutat med en nuke. Spelet har ju snyggaste nuke-effekten i något spel än så länge.

Medlem

Tyckte också det var nice val av musik


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Tyckte också det var nice val av musik

Medhålles, lite annorlunda. Den första speltrailern på länge som fått mig att tänka "bra trailer" :).

Medlem

Hu ofta tror ni man kommer uppleva detta spelet i dessa kamera lägen?

Blir det inte snett uppifrån som vanligt i denna typ av spel, sen har man ju inte tid att kika på snyggt motljus heller precis...

Visst spelet blir nog snyggt och förhoppningsvis långvarigt innan det läggs på hyllan, men jag fattar inte varför dom har lagt sån tid på att få det så detaljerat i marknivå.

Ja ja... Jag längtar jag också till spelsläppet..

:up::up:

Inaktiv

ASCOOL! Fan vilken soft music!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Hur kan man missbruka en sådan grafikmotor för att göra ett spel med sjukt dålig känsla och fullkomligt orealistiskt?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Jag tycker den var soft.. Har redan förbokat ett ex..

Medlem
Skrivet av Emetic:

Hur kan man missbruka en sådan grafikmotor för att göra ett spel med sjukt dålig känsla och fullkomligt orealistiskt?

vill du ha realism, köp en pansarvagn och stick in till gamla stan och skjut på allt som rör sig. thats for real.

spelet hade antagligen varit aptråkigt ifall det varit ens överkomligt realistiskt. kartorna är 30x30 mil, som commander hade du enbart fått en fet översiktskarta och sett väldigt lite strid. massvis med artillery, smart bombs, fuel air bombs, carpet bombs och halva kartan täckt med nån scary ass gas så att infanteriet hade blivit obrukbart.
släpptes det inte ett någorlunda realistiskt strategispel nyligen med en manual på ca 300 sidor eller nåt annat underhållande.

plus att diverse fredsgrupper, green peace och antagligen rädda valarna skulle storma vita huset i brist på bättre nöjen. för att inte tala om att muta kongressen (som USA), skjuta ihjäl politiska motståndare (ryssland) och sitta i dagslånga möten (nato) för att ens låta soldaterna pissa på fiendeland. plus mer politik och skandalanklagelser.
sen skulle soldaterna börja våldta och råna i de småbyar som finns utspridda i europa.

skön musik och skön trailer annars.

Medlem

Får gärna dimpa ner i brevlådan snart


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Noken:

Musiken i trailern ägde och det gjorde att tailern också ägde.. Själva spelet är helt fantastiskt!

:heart:

Skrivet av MackZ:
Skrivet av Emetic:

Hur kan man missbruka en sådan grafikmotor för att göra ett spel med sjukt dålig känsla och fullkomligt orealistiskt?

vill du ha realism, köp en pansarvagn och stick in till gamla stan och skjut på allt som rör sig. thats for real.

spelet hade antagligen varit aptråkigt ifall det varit ens överkomligt realistiskt. kartorna är 30x30 mil, som commander hade du enbart fått en fet översiktskarta och sett väldigt lite strid. massvis med artillery, smart bombs, fuel air bombs, carpet bombs och halva kartan täckt med nån scary ass gas så att infanteriet hade blivit obrukbart.
släpptes det inte ett någorlunda realistiskt strategispel nyligen med en manual på ca 300 sidor eller nåt annat underhållande.

plus att diverse fredsgrupper, green peace och antagligen rädda valarna skulle storma vita huset i brist på bättre nöjen. för att inte tala om att muta kongressen (som USA), skjuta ihjäl politiska motståndare (ryssland) och sitta i dagslånga möten (nato) för att ens låta soldaterna pissa på fiendeland. plus mer politik och skandalanklagelser.
sen skulle soldaterna börja åldta och råna i de småbyar som finns utspridda i europa.

skön musik och skön trailer annars.

du tog orden ur min mun! amen!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Är trött på alla som med automatik sätter likhetstecken på följande sätt:

realism = roligare spel

:-/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mys! Abstinens är bara förnamnet


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

MackZ
kunde aldrig sagt det bättre själv

Medlem

det behöver inte va tråkigt för att det e realistiskt men det beror på hur långt man går, tycker själv om både sci - fi rts och mera nutids liknande rts som WIC hoppas på mkt spel glädje och svärande stunder online och offline

Medlem

Gammal trailer, ja.

Realism i WiC?! Det skulle inte passa. Usch...

Medlem
Skrivet av MackZ:
Skrivet av Emetic:

Hur kan man missbruka en sådan grafikmotor för att göra ett spel med sjukt dålig känsla och fullkomligt orealistiskt?

vill du ha realism, köp en pansarvagn och stick in till gamla stan och skjut på allt som rör sig. thats for real.

spelet hade antagligen varit aptråkigt ifall det varit ens överkomligt realistiskt. kartorna är 30x30 mil, som commander hade du enbart fått en fet översiktskarta och sett väldigt lite strid. massvis med artillery, smart bombs, fuel air bombs, carpet bombs och halva kartan täckt med nån scary ass gas så att infanteriet hade blivit obrukbart.
släpptes det inte ett någorlunda realistiskt strategispel nyligen med en manual på ca 300 sidor eller nåt annat underhållande.

plus att diverse fredsgrupper, green peace och antagligen rädda valarna skulle storma vita huset i brist på bättre nöjen. för att inte tala om att muta kongressen (som USA), skjuta ihjäl politiska motståndare (ryssland) och sitta i dagslånga möten (nato) för att ens låta soldaterna pissa på fiendeland. plus mer politik och skandalanklagelser.
sen skulle soldaterna börja våldta och råna i de småbyar som finns utspridda i europa.

skön musik och skön trailer annars.

Nu tog du i så du gjorde i byxan nästan va?
Men hellre det än va spelet är nu.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

vad skulle göra spelet bättre i dina ögon i såna fall emetic?

Medlem
Skrivet av MackZ:

vad skulle göra spelet bättre i dina ögon i såna fall emetic?

OM det vore som Combat Mission Shock Force .

Att skjutavvstånd var längre, fordon som inte accelerar från 0-100 på 1 sekund. Hälsomätare på allt från infanteri till fordon går bort.

Ja det är lite sådana detaljer som gör att jag inte kan förstå varför folk är så exalterade över detta spel.

Men snyggt är det, det säger jag inget om.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Inaktiv
Skrivet av Tomzi:

Yes, åh saknar spelet *abstinens*

Abstinens för ett spel som inte släppts, du är knasig!

Blev först intresserad av spelet för några dagar sen, släpps det för XP också? Inte bara Vista?

Jag har sagt det innan, jag säger det igen. Om man ska kolla på de senaste filmerna är Gametrailers.com bättre än FZ.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

1
Skriv svar