Exklusiva Playstation 3-titlar får releasdatum

Robot
Medlem
Exklusiva Playstation 3-titlar får releasdatum

Gött, då kommer den efterlängtade kameran att släppas i oktober eller tidigare då!, smutt

Inaktiv

Heavenly sword är väl det enda som verkar bra.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Skönt att se release datum på ett var riktigt lovande titlar! Mest intresserad av Folklore myself.

"Det har klagats mycket på att de exklusiva spelen till Playstation 3 har lyst med sin frånvaro"

Är detta verkligen nödvändigt att skriva med?

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Skönt att se release datum på ett var riktigt lovande titlar! Mest intresserad av Folklore myself.

Dock önskar jag att nyhetsskrivaren kunde sluta skriva som en total fanboy -.-

"Det har klagats mycket på att de exklusiva spelen till Playstation 3 har lyst med sin frånvaro"

Är detta verkligen nödvändigt att skriva med?

Vilken sorts fanboy är jag nu? Självklart behöver det inte stå där, men det livar upp det hela lite och det är ju också bara fakta att det har whinats extreeeemt mycket på just det. Även om jag själv är nöjd med de spel som släpps till maskinen

Medlem

^- tog bort liten del av inlägget för det kändes som lite smutskastning, men det känns bara så onödigt att slänga in sånt.

Men men, du har ju helt rätt till din åsikt och reflektera detta i dina nyhetsinlägg här.

Medlem

SingStar gör nog att en och annan tjej kommer att överväga PS3. Jag förutspår också många roliga förfester (med det liret) nu när man kan köpa låtar till spelet direkt online.

Medlem

Heavenly Sword och Folklore är väldigt aktuella för min del. Dock blir det att jag importerar dem istället. Släpps ju tidigare i Nordamerika plus att det är betydligt billigare.

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- tog bort liten del av inlägget för det kändes som lite smutskastning, men det känns bara så onödigt att slänga in sånt.

Men men, du har ju helt rätt till din åsikt och reflektera detta i dina nyhetsinlägg här.

Vilken åsikt är det? Jag tycker inte det saknas bra spel till PS3, även om de gärna fick vara fler. Om det är någon åsikt som jag slänger in så är det den som genomsyrar gamercommunityn i stort.

Jag håller dock med om att den frasen inte är nödvändig, men imo skulle det bli extremt sterilt och opersonligt om nyheterna om enbart innehöll det som var absolut nödvändigt.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- tog bort liten del av inlägget för det kändes som lite smutskastning, men det känns bara så onödigt att slänga in sånt.

Men men, du har ju helt rätt till din åsikt och reflektera detta i dina nyhetsinlägg här.

Vilken åsikt är det? Jag tycker inte det saknas bra spel till PS3, även om de gärna fick vara fler. Om det är någon åsikt som jag slänger in så är det den som genomsyrar gamercommunityn i stort.

Jag håller dock med om att den frasen inte är nödvändig, men imo skulle det bli extremt sterilt och opersonligt om nyheterna om enbart innehöll det som var absolut nödvändigt.

Jag håller med dig, jag ser inte problemet. Det var liksom ingen värdering i nyheten.

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- tog bort liten del av inlägget för det kändes som lite smutskastning, men det känns bara så onödigt att slänga in sånt.

Men men, du har ju helt rätt till din åsikt och reflektera detta i dina nyhetsinlägg här.

Vilken åsikt är det? Jag tycker inte det saknas bra spel till PS3, även om de gärna fick vara fler. Om det är någon åsikt som jag slänger in så är det den som genomsyrar gamercommunityn i stort.

Jag håller dock med om att den frasen inte är nödvändig, men imo skulle det bli extremt sterilt och opersonligt om nyheterna om enbart innehöll det som var absolut nödvändigt.

... och det här med "exklusiva*" hit och dit börjar bli lite tröttsamt, hade räckt med "Playstation 3-titlar får releasedatum".

* = likadant med 360, Wii och PC

Flakmonkey
Skrivet av mill:

... och det här med "exklusiva*" hit och dit börjar bli lite tröttsamt, hade räckt med "Playstation 3-titlar får releasedatum".

* = likadant med 360, Wii och PC

Visst börjar det bli tjatigt, men det är lättare att skriva att ett spel är exklusivt än att behöva skriva det 10 gånger om i kommentarstråden :/

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av mill:

... och det här med "exklusiva*" hit och dit börjar bli lite tröttsamt, hade räckt med "Playstation 3-titlar får releasedatum".

* = likadant med 360, Wii och PC

Visst börjar det bli tjatigt, men det är lättare att skriva att ett spel är exklusivt än att behöva skriva det 10 gånger om i kommentarstråden :/

Jag brukar titta på era färgade rubriker, och om det gäller ett enstaka spel så står det vilka platformar det finns på.

Ang färgade rubriker tycker jag är bra, förutom när det är multiplatform. Bättre att ha en eller tre små ikoner brevid varandra med PS3, 360 osv.

Inaktiv

[quote=mill][quote=Nosnos]

Skrivet av mill:

Ang färgade rubriker tycker jag är bra, förutom när det är multiplatform. Bättre att ha en eller tre små ikoner brevid varandra med PS3, 360 osv.

Jag håller faktiskt med... Färgerna känns ja jag vet inte... Jobbiga att lära sig utantill?

Medlem

Jobbiga att lära sig? O_O Jag lärde mig dom utan att försöka... Det bara hände liksom, eftersom man såg dem varje dag.

För övrigt så tycker jag att det är bra med lite fler exklusiva spel till PS3:an. Men personligen så är jag nöjd med de som jag redan skaffat också.

Inaktiv

Man blir ju onekligen lite sugen på att köpa en PS3 när man ser vilka exklusiva titlar som formatet får det kommande året... men först får det bli en ny tv så man kan njuta av grafiken till fullo

Inaktiv
Skrivet av underbird:

Man blir ju onekligen lite sugen på att köpa en PS3 när man ser vilka exklusiva titlar som formatet får det kommande året... men först får det bli en ny tv så man kan njuta av grafiken till fullo

Ja det är ju högst personligt. Av de ovan ser jag mest fram emot Singstar och inte t ex Lair eller Heavenly Sword. Jo de ser bra ut men ack så tråkiga de verkar vara.

Flakmonkey

Ser fram emot allihopa, dock betyder ju inte det att jag är villig att betala fullt pris för dem när de släpps. Man kan ju alltid vänta tills de reas ut eller man hittar dem i begagnathyllan... mest sugen är jag nog på heavenly sword... singstar är ju givet som partyspel... och eye of judgment ser riktigt tufft ut för en gammal magic the gathering-spelare som jag ^^

Medlem

Fan de blir dyrt de här Ska införskaffa samtliga titlar förutom Folklore och SingStar

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Fan de blir dyrt de här Ska införskaffa samtliga titlar förutom Folklore och SingStar

har du ingen bra sång röst ?

Medlem

^-- man borde ta livet av den personen som kom på konceptet med karaoke, förhoppningsvis är jag inte ensam om den åsikten ;p Har alldeles förmånga gånger skämtbort mig på fyllan sjungandes till Fångad av en stormvind

Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- tog bort liten del av inlägget för det kändes som lite smutskastning, men det känns bara så onödigt att slänga in sånt.

Men men, du har ju helt rätt till din åsikt och reflektera detta i dina nyhetsinlägg här.

Vilken åsikt är det? Jag tycker inte det saknas bra spel till PS3, även om de gärna fick vara fler. Om det är någon åsikt som jag slänger in så är det den som genomsyrar gamercommunityn i stort.

Jag håller dock med om att den frasen inte är nödvändig, men imo skulle det bli extremt sterilt och opersonligt om nyheterna om enbart innehöll det som var absolut nödvändigt.

... och det här med "exklusiva*" hit och dit börjar bli lite tröttsamt, hade räckt med "Playstation 3-titlar får releasedatum".

* = likadant med 360, Wii och PC

var ungefär dit ja ville komma. Börjar bli otroligt tröttsamt med ps3 exklusiv-noja

Medlem

Trevligt, Folklore ser riktigt nice ut

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Mahone:

Fan de blir dyrt de här Ska införskaffa samtliga titlar förutom Folklore och SingStar

har du ingen bra sång röst ?

klart att jag har Men jag har redan SingStar till PS2an så de är inte sådär jätte prioriterat Blir väl kanske när de gått ner i pris.

Inaktiv

Inget av dessa spel lockar mig speciellt mkt. Heavenly Sword verkar ju vara ett hack'n'slashspel vilket jag praktiskt taget avskyr, Folklore vet jag inte så mkt om, Lair verkar vara lite trist det också. Singstar är ett spel för förfester eller efterfester och eftersom jag inte riktigt gillar att sjunga över huvudtaget så nej tack.
Warhawk och The Eye of Judgement har jag ingen aning om vad det är men jag bryr mig inte riktigt. Glad att jag har min lilla surrande box som har snurrat ett helt varv sen förra gången (kan någon förklara vad för sorts förbättring det blir om man snurrar ett helt varv istället för att gå ett steg framåt)?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

1
Skriv svar