Rykte: Kan detta vara nya PSN?

Medlem
Rykte: Kan detta vara nya PSN?

Ja det går ihärdiga rykten om att nästa firmware uppdatering ska stänga igen det lilla gap som finns kvar mellan PSN och XBL. Dessa rykten har varken dementerats eller annonserats som sanna. Vissa säger att detta är fan baserade koncept bilder om hur nya PSN kan komma att se ut men också de sista funktioner som ännu inte finns. Tänker mest på partymode där man kan snacka med alla oavsett vad de gör. Se nedan på vad nya PSN kan komma att se ut som, kanske redan i firmware update 2,7?! Ser onekligen bra ut och man får ta detta med en nypa salt.

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Rykte: Kan detta vara nya PSN?

Man kan ju alltid hoppas. XBL har väl betydligt schysstare voicechatt som jag fattat det. Det är definitivt något som jag saknar på PS3an. Sitter ofta med skype och snackar med polarna när vi spelar för det inbyggda i spelen suger oftast rätt hårt.

Medlem

Haha, jo, voicechat är bra på Xbox Live, det är nog ett plus man får ut av att betala, nog det enda... jävla surt..


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

hoppas definitivt på det, grymmt snyggt är det iaf

Medlem

Jag hoppas verkligen inte att gränssnittet görs om så radikalt. Jag tycker att det är perfekt i dagsläget.

Medlem

Läste att det är gammal fan-art, och inte alls något nytt utseende till PSN. Fast, jag kan ha fel.

1
Skriv svar