Killzone 2 avklarat

Medlem
Killzone 2 avklarat

Då har jag precis spelat igenom Killzone 2.

Fick spelet samma dag som release men eftersom jag tyckte att demot var sådär så tog det nästan en hel vecka innan jag satte i skivan.

Jag måste säga att det tar ett tag innan man verkligen kommer in i det, men när man väl gör det så är det ett sjukt bra spel imo.

Som sagt så gillade jag inte demot pga. att jag var ovan vid kontrollerna och sen tyckte jag att det verkade som storyn var lite svag. Men mot slutet blev det verkligen spännande. På tal om slut - oh, vad det fick mig att vilja fortsätta spela. Lär nog bli ett Killzone 3 iallafall.

Men Killzone 2 är inte ett helt perfekt spel. Det finns ganska många irriterande moment i spelet. Detta mest tack vare kontrollerna som jag tycker kunde varit lite bättre. Ibland känns det som om det tar evigheter att vända 180 grader. Speciellt om du har en fiende i ryggen som försöker sätta kniven i dig.

Men jag gillar Killzone 2 skarpt ändå så det får 4/5 av mig!
KÖP!

I övrigt har jag börjat lira CoD 4 (pc) över nätet med ett gäng polare. Så rolig MP har jag inte spelat sedan tiden då jag lirade CS. Däremot hatar jag CoD-spelens SP. AIn är så hjärndöd så man vill spy och så sönder-scriptat att man vill slänga datorn i golvet.

#blogg

Medlem
Killzone 2 avklarat

4/5? Du är nog på fel spår...
Men jag håller med dig (inte om betyget)!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Menar du att det är för litet eller för högt betyg?

Jag gav det 4/5 för att jag tycker att det är ett fruktansvärt roligt spel och det har en extremt rolig MP (vilket jag glömde skriva i inlägget).
Sen har det några små brister men ändå tycker jag att det är värt 4/5.

1
Skriv svar