Fixa dator komponenter

Medlem
Fixa dator komponenter

Om en sisådär 90 minuter så öppnar affärerna. Detta ska följas upp med att jag ska hämta en god vän och åka till PC City för inköp av perfekt utvald hårdvara till hans nuvarande dator.

Det ska bli intressant att se hur mycket det egentligen kostar att uppgradera sin dator så man faktiskt klarar av att spela nya spel.

Datorn han har idag är bra, men kräver nytt grafikkort och lite mer minne.

Det enda jag köpt i efterhand till min PC är fläktar och det kostar som tur är inte så mycket.

I alla fall så är anledningen till köp av ny hårdvara att min vän ska kunna spela Empire - Total War på sin PC utan problem.

Jag ska även kasta mig in hos de trevliga tjejerna på som klipper hår och försöka få en tid, för igår på gymmet såg jag mig själv i spegeln och tyckte jag såg riktigt fult ut. REDAN NU har jag börjat bli fjolligt fåfäng, märker ni det?

Gym gör mig metrosexuell. Jag brukar ju aldrig klippa mig och borsta tänderna annars, speciellt inte duscha! Fy fan va fjolligt!!

Nej men det är ett sådant gym där tjejerna sminkar sig och ja...vissa av killarna också...inte för att de är gay, men de gör det ändå...tydligen...

- Lycka till.
- Tack.

#blogg

Medlem
Fixa dator komponenter
Citat:

Nej men det är ett sådant gym där tjejerna sminkar sig och ja...vissa av killarna också...inte för att de är gay, men de gör det ändå...tydligen...

AHAHAHAHA!!

Medlem
Citat:

inköp av perfekt utvald hårdvara till hans nuvarande dator.

specs?

Medlem
Skrivet av kabex:
Citat:

inköp av perfekt utvald hårdvara till hans nuvarande dator.

specs?

Vi letade och letade men till slut blev det 2gb RAM för grafikorten vi hittade (som passade till hans moderkort) var inte alls prisvärda.
Letandet går vidare på nätet!

1
Skriv svar