Live-stödet i Vista släpps till XP

Robot
Medlem
Live-stödet i Vista släpps till XP

Vem kommer betala för nått sånt?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Ne fyfan, hoppas verkligen inte att fler utvecklare kommer använda sig av Live, tänker inte betala pengar per månad för att kunna spela på internet på datorn.

Den vanliga tjänsten kostar ju inte. Men jag tycker inte det är bra att allt centraliseras så mycket i en enskild tjänst.

Medlem

Hmm, detta eller Steam ? Svårt val...eller nej, inte direkt.

Medlem

Våga vägra!

Medlem

Om det är gratis och funkar smidigt, varför inte? Jag är positiv tills jag är bevisad om motsatsen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Lär inte bli gratis. Om det kommer att fungera som ett Xbox live konto så kommer du inte kunna göra speciellt mycket utan att abbonera på tjänsten. Men de tiorna i månaden är det lätt värt! Iaf på 360n. Däremot hoppas jag att man kan välja, i spelet, om man vill spela mot datoranvändare eller inte. De har en rätt stor fördel i FPS spel..

Medlem

Det kostar väll bara om du ska köra mot 360 spelare. Köra som vanligt kostar inte.

Medlem

alldeles riktigt, man behöver inte betala nån avgift som PC-spelar om man inte planerar att sopa mattan med XB360 spelare förståss.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jo, fast hur länge tror du att Microsoft kommer låta det vara gratis?

Medlem
Skrivet av Rampager:

Jo, fast hur länge tror du att Microsoft kommer låta det vara gratis?

Dom skulle aldrig kunna ta betalt för tjänsten, dom skulle förlora på tok för många gamers då. Att MS tar betalt för guld beror på att de ska täcka serverkostnaderna dom står för till alla xbox-servrar, vilket du kommer kunna lira på med din PC om du har guld. Live Silver kommer ALLTID att förbli gratis, varesig de är till PC eller Xbox, och de behövs ingen spåkula för att fatta de.

Sen är de ingen direkt nyhet att Live ska komma till XP.

1
Skriv svar