World in Conflict

Medlem

Vextor vextor vextor. Var har du taggen?

Medlem
Skrivet av Vextor:

Mycket bra spel. Fast min åsikt väger nog inte riktigt lika tungt när det gäller detta av olika anledningar.

Du kanske borde uppdatera profilen med vad du jobbar med

Medlem

Jag har också ett system liknande testdatorn... men jag har sämre processor och mindre minne. Vem vet... kanske rullar igång i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle också gärna se ett spel i den setting som World In Conflict använder, men med långsammare hastighet.

Långsam cut'n'paste liksom.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Citat:

WiC är ett snabbt spel där det är action från första menuten därav är det väldigt lite resurs hantering medans CoH är ett renodlat RTS där det är resurs hantering innan man kommer in i action.

WiC= Fast paste
CoH= Slow paste

Jag tycker om båda men i längden är nog WiC vinnare för jag har för dåligt tålamod att hålla på med resurer

Föredrar WiC även jag. Känns som spelet blir mer levande då det kan svänga oerhört snabbt. Tycker att det är riktigt nice att man faktiskt hinner agera om fienden skulle göra ett bakhåll tex.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Blir nog ett köp, kul att det utvecklas i Malmö ju.

Inaktiv

när kommer demot !!! längtar längtar

Medlem

förbokade det efter jag hade läst denna o kollat några filmer ser mycke lovande ut

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av redmac:

...från första minuten

WiC= Fast
CoH= Slow

VADFAN? Detta borde vara olagligt.

hehe, har editerat om mitt inlägg ...happy?!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag vill spela demoy men var får man nyckel? har jag inte läst tillräckligt noga?

Inaktiv

Behöver ingen nyckel för demot. Bara att installera och köra!

Inaktiv

Behöver ingen nyckel för demot. Bara att installera och köra!

Inaktiv
Skrivet av MackZ:
Skrivet av ForrestFox:

skönt spel, men blir tråkigt efter ett tag med sitt "sten, sax och påse"

syftar du på WiC egna "sten sax påse" system eller på sten sax påse systemet rent allmänt?

det som jag saknar i wic som GC2 hade (lirade inte ettan) är att alla länder har "samma" enheter. eller iallfall väldigt små skillnader. alla har light, medium, heavy tank. och alla enheter har amma off/deff specials. till skillnad från gc2 där alla enheter var olika och hade olika för/nackdelar. inget lag hade likadana tanks eller inf eller flyg eller TA.
upplägget är lite annorlunda i WiC eftersom det återspeglar 1988 och de fordon som fanns då men lite mer påhittiga kunde dom vara, tex så kunde ryssarnas medium tank ha en .50 cal istället för fosfor granater (eller vad det nu är) som istället sitter på jänkarnas.

Vet vad du menar men bada sidors tanks har redan 50cal Och smoke (fosfor). Tycker i detta laeget att det aer ok att bada lagen aer raett lika, annars skulle man drabbas mer av "jag joinar bara sidan X for enheten Y" som naogra korde i demot redan som det var. Eller de handfull ryska spelarna som korde ryssland only...

(eng. keyb.)

12
Skriv svar