Nyhet: PS3 versionen av Hawx erbjuder något trevligt!

Medlem
Nyhet: PS3 versionen av Hawx erbjuder något trevligt!

För länge sedan, närmare bestämt ett år sedan introducerades en feature som än idag tyvärr inte använts av spelutvecklarna i någon större utsträckning. Det jag vill komma fram till är youtube stödet som finns på PS3. Funktionen att spela in spelsessioner och ladda upp dem på det stora globala Youtube. Äntligen kommer en stortitel med denna funktion inbyggd, närmare bestämt Hawx. Så nu är det bara att visa vad ni går för och spela in allt. Detta är naturligtvis endast möjligt på PS3 i dagsläget och borde gör det lättare för folk med båda systemen att välja vilken version de ska köpa.

Källa: http://blog.ubi.com/hawx/

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: PS3 versionen av Hawx erbjuder något trevligt!

Asså helvete vad du vrider på saker för att få de att låta bättre på PS3, men visst kan detta vara en nice funktion i spelet (som förövrigt stavas feature, inte future, aka. framtid).


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Samt att folk lätt kan göra youtube-videos även med pcversionen, så varför skall folk lägga ner pengar på ps3-versionen isf?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av TysN:

Asså helvete vad du vrider på saker för att få de att låta bättre på PS3, men visst kan detta vara en nice funktion i spelet (som förövrigt stavas feature, inte future, aka. framtid).

Vrider och vänder på saker? Jag tycker du överdriver något kopiöst. Jag bara ville upplysa om denna egenskap som kan göra det enklare för de med båda plattformarna. Tycker du borde sansa dig en aning.

Skrivet av Dumlen:

Samt att folk lätt kan göra youtube-videos även med pcversionen, så varför skall folk lägga ner pengar på ps3-versionen isf?

För de som föredrar konsol framför PC så är detta en välkommen och enkel redskap att använda. Som sagt, de som står och velar mellan de olika konsol plattformarna så är detta en välkommen nyhet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar