Färre UT3-banor i Xbox 360-versionen?

Robot
Inaktiv
Färre UT3-banor i Xbox 360-versionen?

om m$ ska överleva får de dumpa och core och skicka ut 20gb diskar till de som köpt core och införa hd-krav på spel...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Ser jag en enda kommentar om att de ska sätta in en HDDVD i 360n så blir jag lack, det kommer inte hända oavsett vad ni skriver.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Dom borde sätta in HD-DVD i 360:n *LERKJAMIZLOLLIZAR*

Skämt åsido. Det ser ut som om jag behöver en PS3 inom snar framtid. Nästa del av UT serien+moddar+musstöd. Nu skall den bara bli billigare än en PC också sen är det bara att handla


signatur

1338 - One Step Above

ptr
Medlem
Skrivet av Dumlen:

Ser jag en enda kommentar om att de ska sätta in en HDDVD i 360n så blir jag lack, det kommer inte hända oavsett vad ni skriver.

nää, men de borde fortfarande göra det

Inaktiv

Som sagt, det är begränsningar som driver utvecklingen.

Medlem

Som sagt, det finns ju en hårddisk på 360n så vad är problemet? Och de som köpte en core får väl skylla sig själva.

Sen tar det ju 5s för epic att fixa detta, erbjud gratis nerladdning på de banor som inte kom med. Det mesta är lätt att fixa bara man får tummen ur röven.

Medlem

Börjar bli lite oroande över platsbristen. Men hoppas att om alla kartor inte är med på skivan att man iaf kan ladda ner dem via XBL.


signatur

I fart in your general direction

Medlem
Skrivet av CallmeSim:

Börjar bli lite oroande över platsbristen. Men hoppas att om alla kartor inte är med på skivan att man iaf kan ladda ner dem via XBL.

Mot en mindre summa...*host*buttraped*host*

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av CallmeSim:

Börjar bli lite oroande över platsbristen. Men hoppas att om alla kartor inte är med på skivan att man iaf kan ladda ner dem via XBL.

Mot en mindre summa...*host*buttraped*host*

Epic släpper dem nog gratis om MS tillåter det.
Var det inte nått bråk om det förut, Epic ville släppa gratis-grejer på XB Live men MS gillade inte det?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Så då kommer det vara mindre banor till PC versionen oxå då antar jag? Samma storlek på den skivan så vitt jag vet?

Medlem
Skrivet av Dogge:

Så då kommer det vara mindre banor till PC versionen oxå då antar jag? Samma storlek på den skivan så vitt jag vet?

Nja, är ju bara att skicka med fler skivor. Vi kan ju installera grejerna medans konsole kör från skiva

Medlem

är det omöjligt att släppa spel på hd-dvd då? det borde ju kännas som ett naturligt steg. lika gärna som att pröjsa 2000kr för det töntiga rockbandspelet kan man ju köpa en hd-dvd spelare.

Så får man om man vill lira de spelen köpa den för 1500kr, vilket är ett hyffsat pris med tanke på hd-dvd film möjligheterna.

Medlem

Allt på marketplace är snuskigt dyrt inte köpt något pga det. Värst exemplet var ju de nya multiplayer banorna till GOW som kostade en mindre förmögenhet..

Samma sak gäller nintendos VC ... 40kr eller vad de tar för ett 8 bitars spel.

Inaktiv
Skrivet av RaymonD:

Allt på marketplace är snuskigt dyrt inte köpt något pga det. Värst exemplet var ju de nya multiplayer banorna till GOW som kostade en mindre förmögenhet..

Samma sak gäller nintendos VC ... 40kr eller vad de tar för ett 8 bitars spel.

vad kostar liknande prylar på ps3, typ retro spel ?

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Allt på marketplace är snuskigt dyrt inte köpt något pga det. Värst exemplet var ju de nya multiplayer banorna till GOW som kostade en mindre förmögenhet..

Samma sak gäller nintendos VC ... 40kr eller vad de tar för ett 8 bitars spel.

40 kr?! Då blir det juh en pizza mindre en månad! noooes -blir galen! :O-

40 kr är juh ingenting vafan..

ontopic: vore najs om man kunde tanka ner banorna via Xbox Live mjes. \o/

Inaktiv

Varför inte skicka med två skivor då, de som har hdd kan ju lägga in banorna där de utan kan iaf spela skiten men inte alla banor.

1
Skriv svar