Medal of Honor: Airborne-demo utannonserad

Robot
Medlem
Medal of Honor: Airborne-demo utannonserad

NICE!

Medlem

Ser fram emot det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ett MP-demo hade varit roligare


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av xarl:

NICE!

du stal orden ur munnen på mig:D


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Nice!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Yay!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Medlem

viva la revolution!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

men jag vill ha demot till ps3!

Medlem

Spelar inte WW2 spel för singleplayer =( Har alltid kännts för arkadigt.. Man tar person efter person och man dör bara ifall det blir för många.. Men hur kul skulle det vara att spela igenom ett verklighetstroget WW2 spel? Ligg still, ha tålamod och var rädd

Multiplayer är mycket roligare, då har man en utmaning och man känner inte att man kan räkna ut vad motståndaren ska göra

MEN MEN! Självklart ska det testas!

Inaktiv

Familjeguff kanske inte har spelat Red Orchestra? I och för sig är det bara MP... men nog ligger man still och blir påtvingad tålamod.


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Fattar inte varför utvecklarna inte tar sig i kragen och gör sakerna ordentligt till PS3. Visst kanske det är svårare och de behöver programmera på nya sätt, men va f*n de får väl anstränga sig lite.

Medlem

Trevligt.


signatur

Bengebolle

Medlem
Inaktiv

Oj vad originellt att man får följa en amerikansk trupp. . .

Medlem
Skrivet av Orbek:

Oj vad originellt att man får följa en amerikansk trupp. . .

håller med..

själv spelar jag helst tyskland (nej jag e inte nazist)


signatur

La la la lag!

Inaktiv

Vackert! Bra att det kommer något som räddar nästa vecka ifrån totalt mörker.

Medlem

Kanske äntligen ett spel med grafik som kan sätta lite press på burken..

Medlem
Skrivet av Rawle:

Familjeguff kanske inte har spelat Red Orchestra? I och för sig är det bara MP... men nog ligger man still och blir påtvingad tålamod.

Haha jo visst har jag det! Svårt som fan är det. Det jag stör mig på där är att man hela tiden måste gå så himmla långt.. Sedan att man inte kan byta vapen medan man laddar om och att man reagerar så segt. Ifall det kommer en framför en och man laddar om så känns det som att gubben bara vänligt tänker flytta sig åt sidan för att bli skjuten.. Själv skulle jag flyga in bakom närmsta skydd med pistolen i hand =P

(Eller så är jag bara dålig)

Medlem

Nej men vad ovanligt att det inte kommer nåt demo till ps3, fan pysslar dom med egentligen?

Medlem
Skrivet av fAkkfAcE:

Nej men vad ovanligt att det inte kommer nåt demo till ps3, fan pysslar dom med egentligen?

Försöker göra ett spel till 3 plattformar samtidigt

Själv skippar jag demot - vill inte prova den innan jag fått mitt fulla exemplar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Puttrich:
Skrivet av Orbek:

Oj vad originellt att man får följa en amerikansk trupp. . .

håller med..

själv spelar jag helst tyskland (nej jag e inte nazist)

Ryssland skall det vara, fullkomligt älskar den delen i Call of Duty 2. Spelar igenom det på Insane nu.


signatur

Bengebolle

Medlem

Trevligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

Ryssland skall det vara, fullkomligt älskar den delen i Call of Duty 2. Spelar igenom det på Insane nu.

Ditt namn är tillräckligt för att man ska förstå varför du spelar ryss


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Vill ju ha coop i pc verren

Inaktiv

Någon fler som tycker att WW2 börjar bli "lite" uttjatat?
Tror att COD4 blir vinnaren denna gången.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av nkembo:

Någon fler som tycker att WW2 börjar bli "lite" uttjatat?
Tror att COD4 blir vinnaren denna gången.

Nope..
Och de bör inte jämnföras , är nu helt olika,
även om de båda är INF shooters.

Ska bli fedt skojj o terra demot får lite
Band of Brothers Vibbar

Inaktiv

det är möjligt att det fortfarande är av hög kvalité jepp =), banorna verkar dock rätt små?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv
Skrivet av Puttrich:
Skrivet av Orbek:

Oj vad originellt att man får följa en amerikansk trupp. . .

håller med..

själv spelar jag helst tyskland (nej jag e inte nazist)

Håller med. Varför kan inte spelutvecklare för en gång skull våga chansa och låta spelarna välja sida. Nu för tiden kör ju de flesta spelen med alla dessa moraliska dilemman, varför inte föra in det i WW2-spelen också? Det är ju trots allt ett hyfsat moraliskt val mellan att få spela som Självutnämnda Världspolisen, USA eller Tredje Riket.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

12
Skriv svar