Medal of Honor: Airborne-demo utannonserad

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Puttrich:
Skrivet av Orbek:

Oj vad originellt att man får följa en amerikansk trupp. . .

håller med..

själv spelar jag helst tyskland (nej jag e inte nazist)

Håller med. Varför kan inte spelutvecklare för en gång skull våga chansa och låta spelarna välja sida. Nu för tiden kör ju de flesta spelen med alla dessa moraliska dilemman, varför inte föra in det i WW2-spelen också? Det är ju trots allt ett hyfsat moraliskt val mellan att få spela som Självutnämnda Världspolisen, USA eller Tredje Riket.

För att det fortfarande kan få följder och är ett kännsligt ämne. Dock kan jag garantera dig att ett mod är påvägs som kommer innehålla tysk kampanj.

Medlem

Medal of Honor-serien stendog väl ungefär samtidigt som det andra spelet släpptes?

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Spelar inte WW2 spel för singleplayer =( Har alltid kännts för arkadigt.. Man tar person efter person och man dör bara ifall det blir för många.. Men hur kul skulle det vara att spela igenom ett verklighetstroget WW2 spel? Ligg still, ha tålamod och var rädd

Multiplayer är mycket roligare, då har man en utmaning och man känner inte att man kan räkna ut vad motståndaren ska göra

MEN MEN! Självklart ska det testas!

OFP med WW2 addon?

Medlem

Vilken jävla höst/vinter?!?!?

´N hel drös med spel som ska inköpas snart!!! MOH Airborne, Bioshock, COD4, CRYSIS, Fuel OF WAR m m...

AAAAAAAAAA!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Typ samma gammla spel med ny grafik...

Inaktiv

Red Orchestra är inte direkt verklighets troget bara för att man måste ligga still en hel match.

Dock så tror jag inte att det har varit tråkigt med ett spel där du bara ligger still och är rädd och har tålamod.

Själv tyckte jag att den roligaste biten (som gjorde CoD 1 singleplayer så genialisk) var den biten man skulle springa uppför Volgas stränder uppmot Stalingrad (? inte så bra koll geografiskt) utan vapen som ryss.. känslan var ju sjukt skön! Behövde heller inte skjuta ngt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

yay, Jag har saknat MoH spelen som fan!

@DarthZ: Jag älskade känslan man fick på den delen av cod1


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

12
Skriv svar