Gillette attackerar gamerskägg

Skägg.
10 Chambers
Gillette attackerar gamerskägg

Antingen så är rakhyvelsmakarna Gillette otroligt korkade eller fantastiskt smarta. Deras senaste produkt, Gillette Fusion Gamer, har det senaste dygnet behandlats av många stora spelsajter. Min första reaktion var precis som många andras men jag börjar undra om detta inte bara är ett smart marknadsföringsknep. Jamenar, det är så korkat med en rakhyvel för gamers att dess enda syfte måste vara för att uppröra bloggosfären och sprida varumärket till nya jaktmarker. Skägg är ju ändå skägg, vems haka det än sitter på.

#blogg


signatur
Medlem
Gillette attackerar gamerskägg

Jag förstår inte. De har ju bara lagt till "Gamer" på Fusion power-hyveln och så har den en "loading" mätare på deras flashsida som ser ut som en 360-kontroll. Aaaaand then?


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Hahaha åfan, ja vad gör man inte för att dra in stålar.

Tacka vet jag rakapparater.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shimo:

Jag förstår inte. De har ju bara lagt till "Gamer" på Fusion power-hyveln och så har den en "loading" mätare på deras flashsida som ser ut som en 360-kontroll. Aaaaand then?

Det är precis det som är grejen, det är för korkat för att vara korkat.


signatur
MFZ
Medlem

vore det första april skulle jag har förstått detta.. just nu är jag mest frågande wtf dom har för tankegångar kring denna kampanj.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Smart drag skulle jag tro. Ger mycket gratis publicitet och om nu några riktiga gaming-tokiga pryl-fanatiker skaffar sig en är det nog bara att se som en bonus. Tänk bara på att folk betalar extra för att få prylar med ett tryck på, till exempel musmattor med kända CS-klan-namn och liknande.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Exakt samma som den jag redan har, fast annan färg. Visst, snygga färger, men orka..

Antikvitet

Haha, jag hade ingen aning om att det var på riktigt när jag läste PA i morse.

Fusion Power Gamer är som Fusion Power Stealth med andra färger, som i sin tur är som Fusion Power fast med andra färger. Bedrövligt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Kan de inte göra en Gillette Razor1911 istället

Medlem

Vem fan vill raka sig i vilket fall? En äkta gamer har skägg ner till navlen! (Man hinner fan inte raka sig när man har spel att spela?)


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

1
Skriv svar