Ship Sim 2008 - film och demo

Robot
MFC
Medlem
Ship Sim 2008 - film och demo

Många tycker Flight Simulator är meningslöst.. men undrar om inte detta tar priset.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Dumt att kalla det meningslöst.
Tycker man inte om FPS så är FPS meningslösa.
Det handlar mera om vad folk tycker.
Själv tror jag detta kommer bli underbart, eftersom att jag länge letat efter ett nytt shipsimulator (POC börjar bli lite gammalt).

Och varför äger du ett meningslöst spel?=)

MFC
Medlem
Skrivet av hansen:

Dumt att kalla det meningslöst.
Tycker man inte om FPS så är FPS meningslösa.
Det handlar mera om vad folk tycker.
Själv tror jag detta kommer bli underbart, eftersom att jag länge letat efter ett nytt shipsimulator (POC börjar bli lite gammalt).

Och varför äger du ett meningslöst spel?=)

Syftade på de som whinar om FS.. om FS är tråkigt för dom så måste detta ta priset?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hehehe ... Tror fortfarande att tåg simmulaton e värre ... För en annan .. Nog för att sånna här spel blir omtyckta om "Entuiasmer" (Stavas?..Kan knapt utala ordet )


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

rätt så lite nextgen när man rammar en hamn med titanic, skulle jag tro :P...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Denna ship sim spel finns listat på tyska utgivaren astragon websida

Jag hittade en annat intressant buss spel "Bus-Simulator 2008" där:
http://www.astragon.de/news.php?id=28
Men det verkar vara på tyska och ingen vet om den kommer släppas i andra språk...

Skribent

Jaja, Tomas inte för att nämna några namn men jag ska ta mig i kragen ;D

Medlem

Blev sugen på det här jag såg vyn inifrån en båt och den gungade över de höga vågorn. Kul också att man kan leka med lasten och även busa runt med båtarna

Redaktör
Skrivet av bastard:

Jaja, Tomas inte för att nämna några namn men jag ska ta mig i kragen ;D

Säkrast det - annars...


signatur
Medlem

Vet inte hur det färdiga spelet kommer att bli men demot var alldeles för enkelt, utmaningen saknades och det blev tråkigt fort. :/ Vet iofs inte hur svårt det är att köra båt men Kaptenshögskolan är ju på tre år så någon utmaning lär det ju finnas.

Lite skill måste det vara tycker FZ.Medlem.

Medlem

Verkar kul, men stormvågorna var inte mycket att jubla över, jämför t.ex med Silent HUnter 3, mycket mer realistiskt.

Och varför går så gott som alla båtar i filmen fortare än vilken speed boat som helst?

Chillspel som detta kan vara kul som omväxling

Redaktör
Medlem
Skrivet av Bonik:

Denna ship sim spel finns listat på tyska utgivaren astragon websida

Jag hittade en annat intressant buss spel "Bus-Simulator 2008" där:
http://www.astragon.de/news.php?id=28
Men det verkar vara på tyska och ingen vet om den kommer släppas i andra språk...

jag kollade på spelat hemsida och det kommer på engelska ,ryska mm! Det verkar mycket bättre än scssoft's "Bus driver" har det och det var inte så bra som jag hade hoppats på :(:(

Medlem

ps. det är holländsk utgivare väll!

1
Skriv svar