Stridssystemet bakom Age of Conan-försening

Robot
Medlem
Stridssystemet bakom Age of Conan-försening

mycket intressant! bra val, gör gameplayet mer varierat och utmanande, stor ovation!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bättre att dom fixar det nu istället efter 14 patchar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

man undrar ju lite vad exakt i stridsystemet som var så speciellt klurigt.

Men helt rätt att man ser till att starter området är väl polerat tog ju funcom drygt 2.5år innan dom fick till det i anarchy online.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hmm, är det bara jag som har mycket svårt att förstå vafan han skriver? Fick läsa flera stycken om och om och om igen för att KANSKE ANA vad han menar. F-ed up


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Skrivet av Notumforce:

man undrar ju lite vad exakt i stridsystemet som var så speciellt klurigt.

Men helt rätt att man ser till att starter området är väl polerat tog ju funcom drygt 2.5år innan dom fick till det i anarchy online.

Vadå stridssystemet kommer ju vara revolutionerande självklart krävs polering.


signatur
Medlem

*mummel* då får man vänta till 2008 innan man får tag på ett vettigt mmorpg. Men, antar att det är bättre än om man hade köpt spelet och det visat sig vara skräp.


signatur

living let die

Bra beslut


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

tycker det är bra att man har självdistans och vågar vara fullt ut självkritisk. der är lätt att bli blind då man skapar.

detta kan nog vara ett av de bättre beslut de har tagit, även fast det retar gallfeber på oss som bara vill, vill..VILL VILL spela nu nu..NU NU!

Medlem

konstigt. xbox versionen var planerad till mars 2008 redan från början.

Medlem

Tycker det värkar bra.. Gör det bra redan från början ... SÅ man inte får spassmer Redan som noob.;)

Medlem

Kruxet e bara att de antagligen tappar en satans massa spelare till Warhammer Online istället. Jag fattar anledningen och tycker att det är bättre att det kommer ett färdigt spel, men det är surt när man sett fram emot det så länge.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Ooh, jobbigt att vänta.. ><.. Men schysst med lite finpolish, så man får ett super spel till slut. \o/

Inaktiv
Skrivet av Trollafett:

Kruxet e bara att de antagligen tappar en satans massa spelare till Warhammer Online istället. Jag fattar anledningen och tycker att det är bättre att det kommer ett färdigt spel, men det är surt när man sett fram emot det så länge.

Tvivlar på det då WAR är försenat samt har ett klassiskt autoattack system till skillnad från Conan.

Medlem

finns det nå filmer eller nått som beskriver stridssystemet? allt jag kan minnas att jag sett är filmer som skryter om grafiken

Medlem

de e jobbigt att vänta men tror verkligen att det är värt den väntan...:)

1
Skriv svar