Se Tabula Rasa-introt

Robot
Medlem
Se Tabula Rasa-introt

Wow! Aliens attackerar jorden, människor flyr och slåss på en annan planet! Den har jag aldrig sett


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser bra ut, skit samma om det gjorts tidigare bara det görs bättre denna gången.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Ska bli kul och testa iaf

Medlem

ooooh varför mmo? ;o

Medlem

Spelet är väldigt roligt, kan vara väldigt svårt i vissa stunder, men det är bara trevligt med lite utmaning.

Inaktiv

åååå fan vilket nice itnro !! bästa iår ^____^ !!

Dom lyckades fånga mitt intresse iaf ))

Medlem

lungt det bästa introt i år!!
längtar tills en demo eller nåt tror att spelet kommer bli väldigt bra!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag tycker det verkar rätt ballt. Gillar alien tech "magin" o stora skjutvapen är klart ballare än fjantiga magiska svärd o alver...;)

Medlem

Kul med CGI intro för spelet ser sen ut som skit när man ser gameplay filmerna. Ungefär som HL1...

Såg inte fräsht ut iaf. Men jag börjar bli kräsen.

Medlem

Gör en hel film också!

Flakmonkey
Skrivet av KnäckeHäxan:

Kul med CGI intro för spelet ser sen ut som skit när man ser gameplay filmerna. Ungefär som HL1...

Såg inte fräsht ut iaf. Men jag börjar bli kräsen.

Tja, fungerar det för Blizzard så

Medlem

Väldigt skön intro

Medlem

Vet nån om de tänker göra en öppen beta av det(Fileplanet kör ju sin men bara subscribers >_> )?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Coolt intro, men så många clichéer gör att man inte har höga förhoppningar för PvE eller storyelementen i spelet.

Inaktiv

Har anmält mig till betat.. lite sent :/ men hoppas att jag kommer med

1
Skriv svar