Bioshock - så spånades det fram

Robot
MFC
Medlem
Bioshock - så spånades det fram

Spännande, ännu ett spel som riskerar att bli en gammal gubbes död (läs: min) så mesig som man är på att lira skräckspel haha.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Bioshock är GOTY.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Beställde Limited Edition igår. Ska bli intressant att läsa detta när man lirat igenom spelet.

Medlem

ska se till att hålla mig, vill inte få reda på för mycket utan njuta av upplevelsen, ni är stygga på FZ! fyyyy, finns folk som har svårt att inte förföras av sådana här saker


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Själv är jag lite rädd att spela detta.. känns som att hypen har varit stor och länge och spelet kan mycket väl fall på det.. men tiden får utvisa..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av jingai:

Skitspel.

varför skulle det vara ett skitspel?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

måste fråga kommer det till ps3? har för mig att det bara skulle komma till xbox o pc...

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

måste fråga kommer det till ps3? har för mig att det bara skulle komma till xbox o pc...

Officiellt så kommer det just nu bara till Xbox360 och PC.

Dock så finns det ett flertal rykten om att det kommer till PS3an någongång, men än så länge så förnekas det officiellt.

Men skulle själv inte bli förvånad om det visar sig att det släpps till PS3 i vår eller något.

Medlem
Skrivet av jingai:

Skitspel.

Att folk bara orkar...


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Det här spelet kommer vara nåt helt nytt,
Jag älskar stilen på alla saker I bakgrunden,
Big Daddys, vapnena och jag antar att storyline:en kommer vara as skön.
Dom som tycker att detta e ett dåligt spel e bara konstiga i huvudet.


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem

Finns det ingen direktlänk till PDF-dokumentet? Jag såg bara zipfiler.

I annat fall kanske någon kan hosta den och posta en länk här? Det skulle vara trevligt, för då kan jag läsa här på jobbet.

(Det är lugnt, jag är statligt anställd )

Medlem
Skrivet av jingai:

Skitspel.

Bättre än Quake 1

Inaktiv

nu e jag förvirade kommer detta till ps3 lr inte

Medlem
Skrivet av jingai:

Skitspel.

Bioshock = Quake med lite Fallout influerad design.

Medlem

Skitbra spel då!

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Finns det ingen direktlänk till PDF-dokumentet? Jag såg bara zipfiler.

I annat fall kanske någon kan hosta den och posta en länk här? Det skulle vara trevligt, för då kan jag läsa här på jobbet.

(Det är lugnt, jag är statligt anställd )

Citat:

NOTE: These are PDF files that I zipped up to make your download a little bit faster.

Blir intressant att läsa detta... efter jag klarat spelet. Kanske får printa ut det hela t o m.

Medlem

att läsa den verkar ju vara som att läsa slutet på en bok först.. jag väntar definitivt..

men jädrans vad bra det verkar efter att kännt på demot...

Medlem
Skrivet av fakka:
Skrivet av jingai:

Skitspel.

Bioshock = Quake med lite Fallout influerad design.

Tror du gör misstaget att tro att spelet är som trailerna, linjär action rakt igenom. läs en review istället, säger mer.


signatur
Inaktiv
Skrivet av fakka:

Bioshock = Quake med lite Fallout influerad design.

Bioshock är influerat av System Shock och System Shock 2.

System Shock släpptes 1994, cirka två år före Quake släpptes.

Medlem

System Shock ägde
System Shock 2 ägde
BioShock kommer äga


signatur

---
Boo!

Medlem

ge oss ett pc demo ffs...

Medlem

Tipstack skulle vara trevligt.


signatur

Bengebolle

Medlem

Det här är ytterligare ett exempel på spelsidors brist på kritiskt synsätt på spel. Redan innan spelet är släppt så har jag läst minst 10 gånger på den här sidan vilken revolution detta spel ska bli och att det ska bli årets actionlir. Spelsidor hjälper till att hypa sönder spel, när ska speljournalistik växa upp undrar man.

Medlem
Skrivet av Deadflag:

Det här är ytterligare ett exempel på spelsidors brist på kritiskt synsätt på spel. Redan innan spelet är släppt så har jag läst minst 10 gånger på den här sidan vilken revolution detta spel ska bli och att det ska bli årets actionlir. Spelsidor hjälper till att hypa sönder spel, när ska speljournalistik växa upp undrar man.

Det kanske är för att det är så ofattbart bra.
Något spel måste ju vara bra på i princip alla sätt.


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av Deadflag:

Det här är ytterligare ett exempel på spelsidors brist på kritiskt synsätt på spel. Redan innan spelet är släppt så har jag läst minst 10 gånger på den här sidan vilken revolution detta spel ska bli och att det ska bli årets actionlir. Spelsidor hjälper till att hypa sönder spel, när ska speljournalistik växa upp undrar man.

Ingen rök utan eld som det heter.... detta är lätt bästa spelet än sålänge 2007

Inaktiv

Detta var något som communityn önskade skulle inkluderas i L.E-versionen av spelet. Nu gör det inte det och istället väljer alltså Irrational/2K att släppa det helt gratis på nätet åt alla. Största heder åt detta företag med andra ord. Att spelet kommer att vara standardsättande för kommande FPS/äventrysspel lång tid framöver är inte att tvista om. Revolutionernade? Kanske inte. Men fantastiskt välgjorda spel behöver kanske inte vara banbrytande inom något speciellt område för att ge spelaren en komplett unik upplevelse.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

måste fråga kommer det till ps3? har för mig att det bara skulle komma till xbox o pc...

Ps3 är njet bekräftat.


signatur

Bengebolle

Medlem

Men herregud rbnlenin och Gaara spelet har ju inte ens kommit än? Det enda ni lirat är ett demo och sett trailers. Jag har inget emot hyllande av spel, men då ska det bygga på att man faktisikt spelat spelet ifråga. Speljournalistiken går hand i hand med spelindustrin och det är sorgligt.

Medlem

För er som inte vågar läsa innan ni spelat spelet kan jag säga att boken inte avslöjade mer än vad filmerna gjort så har ni sett dom kan ni lugnt läsa den här boken.

12
Skriv svar