Lord of the Rings Online-patch på gång

Robot
Medlem
Lord of the Rings Online-patch på gång

för er som lirar wow som inte vet vad dehär är så är det ungefär som expansionen burning crusade, fast gratis

Medlem

Det kom massa content patchar till wow också.

OT:

Citat:

Critter Play - Friendly barnyard animals love squawking around the landscape, exploring chicken coops, hunting for worms and more! Players can now explore Middle-earth from a different - and sometimes unexpected - viewpoint as a chicken, the first of many new playable critters that will be added to the game in the future.

haha

Medlem

Det här spelet börjar låta riktigt trevligt..

Medlem

Critte play måste vara ganska ny tänkande i ett mmo


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gotti, många fler timmar speltid


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Testade nån 3 dagars trial förut. Kunde inte ha mer tråkigt! Fast jag har visserligen svårt för de flesta spel där man bara står och tittar på när ens avatar står och köttar automatiskt.

Medlem
Skrivet av Kenchu:

... spel där man bara står och tittar på när ens avatar står och köttar automatiskt.

Förstår inte folk som säger så. Det måste vara för att ni kört som typ Champion i intro-zonen och inte använt några skills alls, utan bara låtit auto-attacken göra jobbet.

// edit

När man startar klienten står det att det komme den 21:e, inte 20:e.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grymt bra mmorpg spel, ser vekligen fram emot det nya materialet i ettenmoors, på tisdag blir det monsterplay för hela slanten


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av Katana:

för er som lirar wow som inte vet vad dehär är så är det ungefär som expansionen burning crusade, fast gratis

Sorry men det jag sett av LOTRO så har det ganska stela animeringar, går inte att jämföra med WoW, men om nån har en film som visar LOTROs grafik ur ett superbt perspektiv så tittar jag gärna.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av c-row:

Det kom massa content patchar till wow också.

Kom knappast 100 quests och en hel ny zon varannan månad

Ska bli härligt, hoppas de slänger in lite mer 45+ content \o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Oxide:
Skrivet av Katana:

för er som lirar wow som inte vet vad dehär är så är det ungefär som expansionen burning crusade, fast gratis

Sorry men det jag sett av LOTRO så har det ganska stela animeringar, går inte att jämföra med WoW, men om nån har en film som visar LOTROs grafik ur ett superbt perspektiv så tittar jag gärna.

det jag har sett ur Lotro så är grafiken i samma klass som The Elder Scrolls Oblivion


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag är visserligen ganska kass på denna typ av spel, men äger både WOW och Lotr online och måste säga att båda spelen är rätt lika både till utseende och i gameplay. Dock är det trevligare spelare på Lotr servrarna, (enligt mig).

Det är dock betydligt mindre folk ute på servrarna (Lotr) så ibland kan man nästan få känslan av man spelar singelplayer.

Att inte jämföra dessa två spel är svårt då de är så lika. Känslan talar för Lotr men förnuftet säger WOW, då det är mer utvecklat.

Vad gäller grafiken så är animationerna inte alls så stela som många vill göra gällande.

Skall göra mig av med ett av dessa spelen. Frågan är vilket som åker ut först);

Medlem

är efter denna patchupdate på jakt efter ett exemplar.

edit: beställt

1
Skriv svar