World in Conflict är färdigt

Robot
Medlem
World in Conflict är färdigt

redan klart? men varför släppa en månad efter då??? *me cry*

*längtar*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Pga allt omkring som ska göras.

Inaktiv

Underbart, ett ex till mig


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem
Skrivet av redmac:

redan klart? men varför släppa en månad efter då??? *me cry*

*längtar*

Det ska väl göras massa exemplar och skeppas till massa länder.

Medlem

Tyvärr så pallade min dator inte riktigt med betan (iofs inte helt oväntat) så det blir inget wic för mig... iaf inte förrän jag köpt en ny dator..

Medlem

Argh.. beslutsångest.
Gillar grafiken,,, men just "sten, sax och påse" spelen blir så otroligt trista rätt så fort.
Spelade betan, och även fast den var rolig så blev det lite uttjatat med det systemet.

Lutar mer åt Company of Heroes uppföljaren/expansionen Opposing Fronts, som är lite mer min stil

Medlem

Härligt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sovjet Power Suprime!

give it do me now!!!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Argh.. beslutsångest.
Gillar grafiken,,, men just "sten, sax och påse" spelen blir så otroligt trista rätt så fort.
Spelade betan, och även fast den var rolig så blev det lite uttjatat med det systemet.

Lutar mer åt Company of Heroes uppföljaren/expansionen Opposing Fronts, som är lite mer min stil

Själv så tyckte jag att spelen blev otroligt olika varje gång även om "sten, sax och påse" är påtagligt. Kan inte vänta på WiC längre, när kommer demot?


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av redmac:

redan klart? men varför släppa en månad efter då??? *me cry*

*längtar*

Det ska väl göras massa exemplar och skeppas till massa länder.

Vilket osökt leder mig till nästa fråga: Varför kan jag inte bara ladda ner och spela på en gång?

(Redmac får inte svara )

Svaret lär ju iofs vara att butikerna då gnäller och börjar hota om bojkott.

Medlem

fan vissa spel släpps ju via download också och butik, typ armed assault finns ju via sprocket och steam har ju en mindre spel butik på sina servers

Medlem

Steams utbud är ju numera rätt så imponerande, speciellt med tilllägget av ids katalog Problemet är bara de vanliga butikerna, som fortfarande spelar en alltför dominant roll i marknaden. Steam kan inte gå under butikernas priser, för då hotar de att sluta marknadsföra produkterna. Butikerna utgör fortfarande en såpass stor del av försäljningen att förlusten inte är ekonomiskt försvarbart.

Jag kan tänka mig att samma dilemma gäller för releasedatum. Släpps ett spel för tidigit online så skär det in i butikernas försäljning. Så därför är Steam mer gimpat än det borde vara. Utan butikskedjornas inflytande så hade Steam varit mycket bättre, med fler fördelaktiga priser på nya spel.

Okej, inte för att någon frågade, men jag hade ett par minuter att slösa..

Medlem

nu när dollarn är så låg så kan det mycket väl vara en ide att köpa över steam (för oss svenskar), många spel blir runt40-60% billigare. iallafall dom jag jämförde, typ episode one ar som bäst 40% av svenska priser.

det skulle komma ett augusti demo, webhallen lovade iallfall att man fick en extra bana till augusti demot om man förbokade.

Medlem

Jupp, massive har sagt att det kommer en demo innan slutet på augusti.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

(Redmac får inte svara )
.

point taken...*håller munkavel motstridigt*....svårt....svårt....fysisk kopia bättre än virtuel...ledsen kunde inte hålla mig..ska vara tyst nu


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

redan klart? men varför släppa en månad efter då??? *me cry*

*längtar*

Och du ska vara en butiksägare... mupp!

*flame shield on* eller vad fan du nu säger

Medlem

alla ni som tror detta komemr vara grymt säger en sak!
ni tror helt rätt grafiken 10 av 10!
så himla roligt komemr blir ett garanterat köp


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gottepåse!
Kanske man skulle leta upp sig en klan att lira med.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

1
Skriv svar