Quake-configs och annat bök

Skägg.
10 Chambers
Quake-configs och annat bök

Det är förmodligen inte så 1337 men jag har hittat ett smidigt litet program som skapar färdiga configs till QuakeLive. Att sitta och hacka en i notepad tar för mycket tid. Det första jag testade var att göra det sådär ultrafult som proffsen har men hur kul är det egentligen?

De gånger tålamodet och tiden har vunnit över kötiden har det blivit mest Clan Arena. Instagib har verkligen ökat mitt självförtroende med railen och som gammalt fan av Rocket Arena passar spelläget utmärkt. Om du känner för en lunchduell så lägg till "spiken" som vän.

#blogg


signatur
Medlem
Quake-configs och annat bök

Du skall få dig en duell du sent glömmer!

Medlem

Får ta mig tid nångång, blir mycket SFIV och fortfarande L4D på luncherna här.

Jag är förvånad själv att jag klarade Expert-boten på träningen, så än sitter lite takter i

Och det är ju inte direkt några framerateproblem även med högsta på nu...


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av hansen:

Du skall få dig en duell du sent glömmer!

Bring it!

Skrivet av mongi:

Får ta mig tid nångång, blir mycket SFIV och fortfarande L4D på luncherna här.

Jag är förvånad själv att jag klarade Expert-boten på träningen, så än sitter lite takter i

Och det är ju inte direkt några framerateproblem även med högsta på nu...

Helt klart, men jag tycker ändå att det åldrats med mycket värdighet (för att vara tio år gammalt). Ett snabbt multiplayer-fps behöver inte fler polygoner och bök.


signatur
Medlem

Sugen på att spela mer QuakeLive, men statsen funkar inte (för mig iaf) så jag ligger lågt tills release <-<

Utan stats kan man ju spela vilket spel som helst i genren. (för att få snabb action)


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shimo:

Sugen på att spela mer QuakeLive, men statsen funkar inte (för mig iaf) så jag ligger lågt tills release <-<

Utan stats kan man ju spela vilket spel som helst i genren. (för att få snabb action)

Statsen är nere för alla för att minska lasten på databasen. Och det är roligt i alla fall


signatur
Medlem

Bah, väntar tills dom implementerar stöd för Opera (Det funkade sådär med IE6 ) tills dess kör jag Warsow


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Shimo:

...

Statsen är nere för alla för att minska lasten på databasen. Och det är roligt i alla fall

heh. Jo, men är statsen helt nere, eller bara hämtningar av infon till klienter >.>

Om det fortfarande loggas så är det kanske värt att spela (om de aktiverar det senare...)

Får i så fall hoppas att de inte rensar innan release >-<


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av q0rra:

Bah, väntar tills dom implementerar stöd för Opera (Det funkade sådär med IE6 ) tills dess kör jag Warsow

Funkar fint i FF

Skrivet av Shimo:

heh. Jo, men är statsen helt nere, eller bara hämtningar av infon till klienter >.>

Om det fortfarande loggas så är det kanske värt att spela (om de aktiverar det senare...)

Får i så fall hoppas att de inte rensar innan release >-<

Jag vet inte om de fortfarande samlar, men inte visar, eller om det är helt avstängt. Det är dock sagt att det inte ska ske några fler rensningar, inte ens när det går "live".


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Jag vet inte om de fortfarande samlar, men inte visar, eller om det är helt avstängt. Det är dock sagt att det inte ska ske några fler rensningar, inte ens när det går "live".

Nice! Tack för infon!
(är för lat att leta upp sådant själv ibland :$ )


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

1
Skriv svar