Ny Call of Duty 4: Modern Warfare-film

Robot
Medlem
Ny Call of Duty 4: Modern Warfare-film

åh kan de inte komma nu ist?!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Verkar hur jävla bra som helst det här.. Kul att de för en gångs skulle vågade gå ifrån det uttjatade andra världskrigs-temat.

Inaktiv

ser riktigt fint ut

Medlem

lite rolig va ju filmen allt


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Mums, stealth <3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

old


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

bah..
modern combat suger dase

Medlem
Skrivet av zauii89:

bah..
modern combat suger dase

Fortsätt spela Cod 2 då...

Medlem
Skrivet av _jozo_:
Skrivet av zauii89:

bah..
modern combat suger dase

Fortsätt spela Cod 2 då...

Jao de är min personliga åsikt.
Men håller hellre ihop clan gänget då man lirat sedan det första cod kom ut år 2003, så jag får väl offra mig.

Men tycker iaf de e så jevla fegt o byta tema, cod hör hemma i ww2 , så länge teknologin utvecklas kan de inte bli tråkigt om man inte är anti historisk.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Men tycker iaf de e så jevla fegt o byta tema, cod hör hemma i ww2 , så länge teknologin utvecklas kan de inte bli tråkigt om man inte är anti historisk.

Fegt? Äru dum eller? Snarare tvärtom.

Medlem

Sniper :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jävla synd det inte är WW2 - men det kan nog bli kul endå.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

åååh mera sniper! går fan inte att få för mycket sniping!


signatur

I'm the best around...

Medlem

Synd att inte Call of Duty 3 kom till PC. I mitt tycke är CoD4 - CoD3.

Inaktiv
Skrivet av pettson3816:

Verkar hur jävla bra som helst det här.. Kul att de för en gångs skulle vågade gå ifrån det uttjatade andra världskrigs-temat.

De har velat göra det sen ettan men utgivarna har inte låtit dem göra det. T ex på gametrailers.com säger en av killarna på Infinity Ward att de har funderat på storyn osv sen 2an.

[Edit] FZ är lite väl långsamma på det här med att uppdatera filmer. Gametrailers hade den här filmen för 1-2 dagar sedan.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av zauii89:

Men tycker iaf de e så jevla fegt o byta tema, cod hör hemma i ww2 , så länge teknologin utvecklas kan de inte bli tråkigt om man inte är anti historisk.

Fegt? Äru dum eller? Snarare tvärtom.

Fegt på så sätt att nissar som du ska springa o skrika ww2 är uttjatat så på det sättet ere fegt att dem byter enligt mig.

Jag menar jag tror inte nån här skulle vara uttråkad av att springa på omaha beach lr nån jevla strand ba igen om teknologin och allt har gått såpass frammåt att det ser as koolt ut och man verkligen lever sig in.

WW2 blir aldrig uttjatat, inse.

Dock är de lite ovågat att developers inte vågar göra slag som är mindre kända från andra världs kriget eller lite mer ingående slag / stider i normandie , oftast äre juh jämt samma antingen stränderna lr pearl lr nåt annat mega känt. Men dessa slag var långt ifrån alla så go go devs våga pröva nåt nytt inom ww2 temat!

Citat:

De har velat göra det sen ettan men utgivarna har inte låtit dem göra det. T ex på gametrailers.com säger en av killarna på Infinity Ward att de har funderat på storyn osv sen 2an

Mm efter ettan var de tal om det men planering
och seriöst upptagande av ämnet gjordes inte förrens utveckligen av cod2 var i full gång.

Skrivet av zauii89:

Ojdå här bestämmer du tydligen, själv tycker jag att de tidigare spelen givit oss de slag som faktiskt är storslagna och intressanta som faktiskt passar spelserien. Vi har fått leka med den utrustning man fascinerats av och jag tror de flesta är mätta och nöjda. Självklart finns det mer att hämta av kriget men är det verkligen vad fansen över lag vill åt? Ytterligare en stormning av den Franska kusten skulle i min mening vara just repetitivt. Fegt att hoppa av temat och testa nytt? Hur resonerar du när du yttrar dig på detta viset? Personligen tycker jag att detta kommer som en frisk fläkt, att det utspelar sig i nutid innebär så otroligt mycket och kan ge sättet man spelar på en mer taktisk känsla. Blir nog mycket intressant att uppleva detta själv ska du se och jag hoppas att din åsikt ändras när du faktiskt testat spelet själv.

Skrivet av KlosterKatten:

Mums, stealth <3

Kan tänka mig känslan att osynligt plocka dem en efter en blixtsnabbt och likt ett spöke döda en hel patrull utan ett spår av fientlig kontakt.. Kanske lämna en stackare vid liv, ett tag sedan låta honom känna lite kallt stål när han gör misstaget att fokusera sig på radion. Mumma vad det kommer bli tufft! Vågar vi hoppas på realistisk ytterballistik ala deltaforce bhd tro? Såg nästan ut som det i filmen men i tidigare spel har det lyst med sin frånvaro. Synd då det ger så mycket realism och behovet av taktiskt tänkande ökar.

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av zauii89:

Ojdå här bestämmer du tydligen, själv tycker jag att de tidigare spelen givit oss de slag som faktiskt är storslagna och intressanta som faktiskt passar spelserien. Vi har fått leka med den utrustning man fascinerats av och jag tror de flesta är mätta och nöjda. Självklart finns det mer att hämta av kriget men är det verkligen vad fansen över lag vill åt? Ytterligare en stormning av den Franska kusten skulle i min mening vara just repetitivt. Fegt att hoppa av temat och testa nytt? Hur resonerar du när du yttrar dig på detta viset? Personligen tycker jag att detta kommer som en frisk fläkt, att det utspelar sig i nutid innebär så otroligt mycket och kan ge sättet man spelar på en mer taktisk känsla. Blir nog mycket intressant att uppleva detta själv ska du se och jag hoppas att din åsikt ändras när du faktiskt testat spelet själv.

Jo du mannen , det hoppas jag med då man
lirat serien since day one. Om de lät som om att jag dikterade var det självklart inte det som var meningen , det är min personliga åsikt :). Men jag kan garantera dig om att jag inte är ensam.

Vi får se som sagt vore kul om dem gick tillbaks i nån senare titel , jag skulle inte ha nåt emot det i alla fall :P. Sen som jag även nämnde skulle de nog inte bli såvärst repetivt då teknologin uppdateras med åren så även om utvecklarna väljer de alla kändaste & största slagen som redan vart en del av alla ww2 spel så vore det nog ändå något nytt.

Omaha Beach , med teknologin efter cod4,
skulle vara en jävla hit som o lira en film rulle.

Men men ska jag vara ärlig så e SP skit samma för mej , Mp betyder allt sp är bonus.

Inaktiv
Skrivet av Marwin88:

åh kan de inte komma nu ist?!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

filmen får en att känna nästan som om snipers i CoD4 är overpowered...
men det är ju bara på film

Ser verkligen fram emot detta. Hoppas betan till 360n kommer snart, tjuvträna lite maps iaf inför PC releasen

Inaktiv

Tycker CoD skulle ha klivit ner efter 1an. Då hade de klivit ner som en vinnare enligt mig. Inget CoD var lika bra som 1an, och jag tror inget kommer att vara det. 1an håller fortfarande i multi, för mig är det ett av de få spelen som fortfarande gör det efter alla dessa år.

2an höll inte alls måttet lika bra.

Lirar faktiskt fortfarande 1an över multi tillsammans med en gammal kompis. Har blivit lite av en tradition;).


signatur

Stoppa inte fingrarna i elvispen! Det gör ont!

Medlem
Skrivet av Sputnik:

Tycker CoD skulle ha klivit ner efter 1an. Då hade de klivit ner som en vinnare enligt mig. Inget CoD var lika bra som 1an, och jag tror inget kommer att vara det. 1an håller fortfarande i multi, för mig är det ett av de få spelen som fortfarande gör det efter alla dessa år.

2an höll inte alls måttet lika bra.

Lirar faktiskt fortfarande 1an över multi tillsammans med en gammal kompis. Har blivit lite av en tradition;).

Kanske det kanske. Håller med om att ettan helt klart varit best men frågan är , så är det väl med allt.. inget slår orginalet.

Nåra exempel>>

Spel exempel:
Quake
Battlefield
Cod
Moh

Precis samma sak gäller för filmer , ta till exempel
vad som helst , Starship Troopers bland annat.

"Omaha Beach , med teknologin efter cod4,
skulle vara en jävla hit som o lira en film rulle."

Japp .... Snyft så underbart bra grafik ... man får fan en tår i ögat ...
Grafiken på kommande spel idag vet i fan om man ens fantiserade om när man en gång i tiden började lira mouse trap på sin collecovision


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Citat:

De har velat göra det sen ettan men utgivarna har inte låtit dem göra det. T ex på gametrailers.com säger en av killarna på Infinity Ward att de har funderat på storyn osv sen 2an

Mm efter ettan var de tal om det men planering
och seriöst upptagande av ämnet gjordes inte förrens utveckligen av cod2 var i full gång.

Sade jag något annat?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av zauii89:

Men tycker iaf de e så jevla fegt o byta tema, cod hör hemma i ww2 , så länge teknologin utvecklas kan de inte bli tråkigt om man inte är anti historisk.

Fegt? Äru dum eller? Snarare tvärtom.

Kan iofs förstå Zauii. Jag är en enorm fantast av WW2 men efter alla dessa strategispel, fps mm så börjar det faktiskt bli lite långtråkigt. Om man bara kunde få spela som tyskarna för en gång skull då de tog Polen, Frankrike, Holland, Belgien, bombade England, döda amerikaner. :evil:

That's it for me.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

akta kniven!!

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av zauii89:

Men tycker iaf de e så jevla fegt o byta tema, cod hör hemma i ww2 , så länge teknologin utvecklas kan de inte bli tråkigt om man inte är anti historisk.

Fegt? Äru dum eller? Snarare tvärtom.

Kan iofs förstå Zauii. Jag är en enorm fantast av WW2 men efter alla dessa strategispel, fps mm så börjar det faktiskt bli lite långtråkigt. Om man bara kunde få spela som tyskarna för en gång skull då de tog Polen, Frankrike, Holland, Belgien, bombade England, döda amerikaner. :evil:

That's it for me.

¨

In-fucking-deed

Medlem

ser ju snyggt ut, men varför rör sig gubbarna i 200km/h?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

123
Skriv svar