Ny Call of Duty 4: Modern Warfare-film

Medlem

Ingen silencer på snipern Det hade varit mer stealth.

Medlem

Spela roll anyways om COD4 lämnar WW2 scenen. Inte som om alla andra spel med WW2 tema kommer försvinna. MOH och Hells highway är ju på väg med mer WW2. COD 4 går rätt imo, även om jag var tveksam ifrån starten.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

Fegt på så sätt att nissar som du ska springa o skrika ww2 är uttjatat så på det sättet ere fegt att dem byter enligt mig.

Går det att klaga på en mening ingen levande människa kan tolka?

Medlem
Skrivet av mackie:
Skrivet av zauii89:

Fegt på så sätt att nissar som du ska springa o skrika ww2 är uttjatat så på det sättet ere fegt att dem byter enligt mig.

Går det att klaga på en mening ingen levande människa kan tolka?

Du får en lol stämpel av mig.

Medlem

*ett fegt fniss hörs i etern*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Nåra exempel>>

Spel exempel:
Quake
Battlefield
Cod
Moh

Precis samma sak gäller för filmer , ta till exempel
vad som helst , Starship Troopers bland annat.

CoD2 är kanon - och Starship Troopers 2 är en tv film till skillnad från ettan, så vad förväntar du dig?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Börjar lukta blöja bland inläggen.

Ska man ha en åsikt om en nyhet så kan man väl också
koncentrera sig på att försöka skriva det ordentligt ?.

Jag tror att CoD4 precis som alla andra spel i serien, kommer
att plocka många uppdrag från så många filmer i denna genere
som möjligt.

Det är väl det som fansen vill åt?, cinimatiska upplevelser ?.

Jag tror dom lyckas med den biten iallafall, att spelet
blir en lyckat "åka på räls" upplevelse i arakad landet,
precis som Cod4 fans vill ha det i singelplayer.

Att dom sen bytar kulisser (modern warefare),
uppgraderar partiklarna, slänger på 1gb texturer och uppgraderar fysiken hör ju till standarden för uppföljare idag.

...man vill väl inte åka WW2 karusellen en gång till ?

Medlem

Snygg knivning på slutet!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Spela roll anyways om COD4 lämnar WW2 scenen. Inte som om alla andra spel med WW2 tema kommer försvinna. MOH och Hells highway är ju på väg med mer WW2. COD 4 går rätt imo, även om jag var tveksam ifrån starten.

Exakt!

Skrivet av Earth and Wind:

"Omaha Beach , med teknologin efter cod4,
skulle vara en jävla hit som o lira en film rulle."

Japp .... Snyft så underbart bra grafik ... man får fan en tår i ögat ...
Grafiken på kommande spel idag vet i fan om man ens fantiserade om när man en gång i tiden började lira mouse trap på sin collecovision

Moddar?

Medlem

Jag har för mig att jag läste i nån intervju att de inte uteslutit möjligheten att vända tillbaka till andra världskriget i en senare titel... That would be awesome... Men just nu så längtar jag ihjäl mig på CoD 4!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Bra slut :D. Kommer nog bli det bästa COD spelet sen COD 1.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Ingen silencer på snipern Det hade varit mer stealth.

Hade man en silencer på en sniperbössa så hade man fått bytt den efter ett skott.

Sen så är det inte vidare realistiskt heller

Medlem

Årets Spel?

Well det har en god chans iaf, liker på min top 5 lista över efterlängtat.


signatur

Nämen!

Skrivet av håkane:
Skrivet av n0llk0ll0:

Ingen silencer på snipern Det hade varit mer stealth.

Hade man en silencer på en sniperbössa så hade man fått bytt den efter ett skott.

Sen så är det inte vidare realistiskt heller

Vart ska man börja host host..

Det finns inget som heter "sniperbössa", sniper är den amerikanska termen för prickskytt. Gevär som används med kikarsikte har ingen bestämd kaliber. Och att en ljuddämpare (silencer?) skulle gå sönder efter 1 kula, vart har du hittat denna information? Källa vore trevligt som stöder det du skriver. Att någon av de grövre kaliber som är i bruk idag skulle förstöra en ljudämpare som är gjord för just kalibern i fråga stämmer inte. Som sagt källa tack, låter som någon gett dig felaktig information.

Kan tillägga att det finns ljudämpartillsatser till stridsvagnar, de packar lite mer punch som man kanske säger hehe.

Medlem

verkar grymt att smyga runt och plocka dom en och en! sugen på detta liret nu...

Tänk er bara om fienden verkligen tar skydd och arbetar i grupp för att lokalisera och döda dig, då blir det inte den vanliga trygga situationen som gäller längre som man blivit bortskämd med i spel. Finns inget mäktigare än när fienden verkligen ger realistiskt motstånd, inte överdrivet bra träffsäkerhet, för snabba reaktioner eller orealistisk förmåga att se dig vart du än befinner dig direkt då du skjuter av ett skott. Utan mer mänsklig list likt rainbow six vegas, denna list i cod4 med över 150m mellan mig och målen vore underbart.

Inaktiv

Blev så taggad av alla dessa filmer de har visat den senaste tiden så jag installerade Call of Duty 2 igen jäkligt bra action alltså...
Hoppas fyran blir dubbelt så bra...

Medlem

Najs .. Värkar jävligt najs!! Det ska man nog prova på ..

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av håkane:
Skrivet av n0llk0ll0:

Ingen silencer på snipern Det hade varit mer stealth.

Hade man en silencer på en sniperbössa så hade man fått bytt den efter ett skott.

Sen så är det inte vidare realistiskt heller

Vart ska man börja host host..

Det finns inget som heter "sniperbössa", sniper är den amerikanska termen för prickskytt. Gevär som används med kikarsikte har ingen bestämd kaliber. Och att en ljuddämpare (silencer?) skulle gå sönder efter 1 kula, vart har du hittat denna information? Källa vore trevligt som stöder det du skriver. Att någon av de grövre kaliber som är i bruk idag skulle förstöra en ljudämpare som är gjord för just kalibern i fråga stämmer inte. Som sagt källa tack, låter som någon gett dig felaktig information.

Helt rätt - man kan undra var han fått sin information från


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Bra slut :D. Kommer nog bli det bästa COD spelet sen COD 1.

Håller med, i min BF2 klan har vi som motto att "Snitta en snajper"

Medlem

MUAHAHAHAHAAAAAH!!!

Me loves CoD!!! :heart: Spelar ingen roll vilket spel i ordningen, det har alltid varit helt rätt! Detta kommer (förmodligen) bli helt rätt nu också!!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Gäsp åt alla krigs-spel, oavsett konflict/årtal.


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av håkane:
Skrivet av n0llk0ll0:

Ingen silencer på snipern Det hade varit mer stealth.

Hade man en silencer på en sniperbössa så hade man fått bytt den efter ett skott.

Sen så är det inte vidare realistiskt heller

http://www.youtube.com/watch?v=JGUiTC4iBKk

silencer på ruger 10/22

Medlem

tror inte den kommer hålla intresset lika länge som Arma för mej

Medlem

ser riktigt kul ut..hoppas detta inte gör snipers over powered i multi...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av acid999:

Börjar lukta blöja bland inläggen.

Ska man ha en åsikt om en nyhet så kan man väl också
koncentrera sig på att försöka skriva det ordentligt ?.

Jag tror att CoD4 precis som alla andra spel i serien, kommer
att plocka många uppdrag från så många filmer i denna genere
som möjligt.

Det är väl det som fansen vill åt?, cinimatiska upplevelser ?.

Jag tror dom lyckas med den biten iallafall, att spelet
blir en lyckat "åka på räls" upplevelse i arakad landet,
precis som Cod4 fans vill ha det i singelplayer.

Att dom sen bytar kulisser (modern warefare),
uppgraderar partiklarna, slänger på 1gb texturer och uppgraderar fysiken hör ju till standarden för uppföljare idag.

...man vill väl inte åka WW2 karusellen en gång till ?

Var så uttråkad av CoD 2 att jag inte ens orkade igenom halva spelet förmodligen blir CoD 4 samma sak fast med andra miljöer. Jag kan verkligen inte förstå vad det är som är så vansinnigt intressant med att få åka på räls och skjuta tyskar/terrorister som hoppar fram likt lämlar runt hörn och i fönster det finns flashspel som har mer djup än CoDs singleplay som är så hyllat.

Något som dom på infinity ward aldrig tycks lära sig är att göra realistiska rörelsemönster detta såg ungefär ut som stalker. Gubbarna rör sig alldeles för fort och det märks att man inte tar hänsyn till hur man egentligen rör sig. Hur svårt kan det vara att köra lite mocap egentligen?

Sen suger ljuden dase och det har dom alltid gjort i CoD. Överlag är det ett gäng ljumma ingredienser i en snygg förpackning som på något sätt lyckas bli underhållande, fascinerande helt enkelt :).

Medlem

Slutet på denna månad får vi tydligen börja köra betan på xbox360:
"The release is in November, but when is that beta hitting? The answer is: August. Sure, it's August now, but Infinity Ward says we should realistically expect the release toward the end of the month, and notes optimistically that the beta just passed certification with Microsoft. Keep your eyes on Xbox Live for the chance to play all this madness for yourself, and we'll bring you more on Call of Duty 4 as soon as humanly possible. "

Medlem
Skrivet av turbo10:

Något som dom på infinity ward aldrig tycks lära sig är att göra realistiska rörelsemönster detta såg ungefär ut som stalker. Gubbarna rör sig alldeles för fort och det märks att man inte tar hänsyn till hur man egentligen rör sig. Hur svårt kan det vara att köra lite mocap egentligen?

Du borde ta och titta på filmerna från E3 där man ser lite ur ett SP uppdrag där man blir riktigt imponerad hur realistiska rörelserna är.

Tycker att det är bra att dom har gått ur WW2 temat och börjat vidga horisonterna litegrann iaf. Ser ut som att det kommer att bli en hel del lirande över live.

Inaktiv

Bara jag som tyckte det såg väldigt klumpigt ut att snipern var så otroligt nära sitt mål? F.ö så tyckte jag att det såg strålande ut.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

Waaaah tänk om 90% av BF2 communityn börjar spela CoD4.

123
Skriv svar