Metroid Prime 3: Corruption filmat

Robot
Medlem
Metroid Prime 3: Corruption filmat

Härligt gameplay, var länge sen jag lirade ett sådant spel! Nu är det ju mest gå runt i mörker eller krigsskjutare så detta blir en fin omväxling!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Hoppas att detta inte enbart kommer att vara ett action spel, för att dömma av de trailers som har släppts har man fått sett när Samus skjuter skiten ur rymdvarelser.
Låt spelet ha samma upplag som det första metroid prime hade.

Medlem

I filmen så står det releasedatum "August 2007"...

Medlem
Skrivet av RazorShard:

I filmen så står det releasedatum "August 2007"...

Ja, det stämmer i USA iaf.

Medlem
Skrivet av biggelsworth:

Hoppas att detta inte enbart kommer att vara ett action spel, för att dömma av de trailers som har släppts har man fått sett när Samus skjuter skiten ur rymdvarelser.
Låt spelet ha samma upplag som det första metroid prime hade.

Metroid har alltid varit en spelserie med äventyrdelen i fokus.
Retro har hållit det med Metroid Prime 1 och 2, tror inte trean blir annorlunda.

Och såklart så visar dom action, det är vad som säljer i USA.

Medlem

Plus att actiondelen är väl kanske det som skiljer lite nu med Wiimoten osv så det som behövs visas upp kanske


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Metroid äger alla andra fps på konsol ...

Medlem

Dom säger att det är ett first person adventure och inte first person shoter. Hoppas det kommer i augusti här med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Måste whina lite. Ser ju nästan ut som Halo. Icke bra. Det ska var naturområden och därmed pasta. Skippa berättar-rösten. Vi fattar nog vad som ska göras.

Medlem

Fan jag måste få handen ur röven och klara ut prime 2.

Medlem

gäsp


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Fan jag måste få handen ur röven och klara ut prime 2.

Ja, jag håller med. Har kommit till den där Emperor-filuren.... Empreror Ing eller vad han nu heter. Är nog sista bossen tror jag. Inte helt lätt.
Men orka damma av GameCuben nu när man har Xbox360.

Inaktiv

Det här ser man fram emot!

Inaktiv
Skrivet av Bluevortex:

gäsp

2xGäsp


signatur

e=mc2

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Måste whina lite. Ser ju nästan ut som Halo. Icke bra. Det ska var naturområden och därmed pasta. Skippa berättar-rösten. Vi fattar nog vad som ska göras.

Berättar rösten fanns nog bara med i själva trailern.
Och va är detta Wii download folk pratar om? Jag har sett överallt orden, men inte kunna hitta det nånstans, man ska kunna ladda ner det här Metroid Prime 3 previewen till sin Wii via "Wii Download" eller "Wii Shop" men jag hittar det inte.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv
Skrivet av Keasar:

Och va är detta Wii download folk pratar om? Jag har sett överallt orden, men inte kunna hitta det nånstans, man ska kunna ladda ner det här Metroid Prime 3 previewen till sin Wii via "Wii Download" eller "Wii Shop" men jag hittar det inte.

Detta gäller bara i usa för tillfället, men kommer nog till europa när det närmar sig releasedatum här.

Medlem

herregud vilket autoaim det är.

Medlem
Skrivet av Nikie:

herregud vilket autoaim det är.

Man behöver inte locka på fienderna överhuvudtaget! Dessutom när man lockat så är ju styrningen fortfarande "frii"..

1
Skriv svar