Film: Making of Heavenly Sword - del 1

Robot
Medlem
Film: Making of Heavenly Sword - del 1

fan vad bra spelet ser ut att vara


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Medlem

Väldigt tråkigt spel. Hoppas att God of War 3 kommer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Väldigt tråkigt spel. Hoppas att God of War 3 kommer.

Och det säger du efter att ha spelat demot som varade i typ 2 minuter? Oookej...

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Night Hawk:

Väldigt tråkigt spel. Hoppas att God of War 3 kommer.

Och det säger du efter att ha spelat demot som varade i typ 2 minuter? Oookej...

well, jag håller med honom. Det var ingen skill @ all., bara button mashing , komposarna krävde ingen timing heller. pice of pie.

Flakmonkey
Skrivet av Nikie:
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Night Hawk:

Väldigt tråkigt spel. Hoppas att God of War 3 kommer.

Och det säger du efter att ha spelat demot som varade i typ 2 minuter? Oookej...

well, jag håller med honom. Det var ingen skill @ all., bara button mashing , komposarna krävde ingen timing heller. pice of pie.

Inledningen av Ninja Gaiden kräver inte heller någon timing och du klarar det med bara button mashing... men se hur det blir i slutändan...

Medlem

Nosnos; Tveksamt asså, de fyra vita ninjorna precis innan träningsbossen kan vara evul asså

Medlem

Men kan de sluta göra sådana här saker, det blir bara mer och mer också. Det är skillnad på att göra det för ett spel som t ex Diablo3... inte för alla dussin-spel som kommer ut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Flakmonkey
Skrivet av Nikie:

Nosnos; Tveksamt asså, de fyra vita ninjorna precis innan träningsbossen kan vara evul asså

Jo, men när du väl har mött de fyra vita ninjorna så har du spelet betydligt längre än vad du får spela i demot till Heavenly Sword. Spela en fyra minuter i ninja gaiden för första gången och du ställs inte på några större prov.

Nu säger jag inte att stridssystemet i Heavenly Sword är lika förfinat som det i Ninja Gaiden, men jag tror det är fel att döma ut det som en button masher efter ett demo som är gjort för att verkligen alla ska klara av det.

Medlem

Verkar juh helschysst, överdrivet snyggt om inte annat. \o/

Medlem

Tycker det är lite töntvarning på det hela... hehe, inte min sorts spel helt enkelt.

Medlem

Kan bli ett köp när det kommer kännas värt att köpa en PS3a, om ett år eller så.

Medlem

Tycker absolut INTE att det är en button smashing spel.

Känns väldigt innovativ... på de 3 min jag spelade


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar