PROTOTYPE tillkännagivet

Robot
Inaktiv
PROTOTYPE tillkännagivet

"seglat högt upp på många gamers önskelistor"...

Jaha? Varför då? Har inte ens hört talas om spelet innan.. och om ni menar att spelet nu seglat upp på många gamers önskelistor så förstår jag inte det heller..


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Känns inte som bilderna gav så mycket, inte vad de sa heller.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tyckte det lät och såg coolt ut iaf

Medlem

Tycker att det låter en hel del som Crackdown.

Medlem

Håller med talare numero uno


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ser ju cool ut tycker jag, lite Crackdown som Dvorak sa men detta ser roligare ut av någon anledning


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Intressant prototyp

Medlem

En bild påminde lite om Assassins Creed där han satt ovanför folket. Ser kul ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Verkar fint. Gillar konspirationsgrejer.

Medlem

Tycker screenshots generellt ger inte mycket nuför tiden.

Dom visar aldrig rakt av gameplay nu längre tycker jag. Alltid skumma poserade screens.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Tycker screenshots generellt ger inte mycket nuför tiden.

Dom visar aldrig rakt av gameplay nu längre tycker jag. Alltid skumma poserade screens.

TACK! glad att det inte är bara jag som tycker så!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men snälla.. "dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" vadå Hero's rip off, suck all dessa spel idag utran egna nya ider :/

Medlem
Skrivet av darkfate:

Men snälla.. "dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" vadå Hero's rip off, suck all dessa spel idag utran egna nya ider :/

Originality is just undiscovered plagiatrism ^_^ Eller hur det nu stavas


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av darkfate:

Men snälla.. "dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" vadå Hero's rip off, suck all dessa spel idag utran egna nya ider :/

Heroes rip-off? Men snälla nån. Går inte komma på nya saker hela tiden. Om du bara visste hur mycket windows snodde från mac när det första grafik-baserade windows lanserades. För övrigt så anser jag inte att nån har ensamrätt på påhittade superkrafter. Ungefär som att säga att stranglehold skulle vara en max payne-ripoff.

Medlem
Skrivet av darkfate:

Men snälla.. "dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" vadå Hero's rip off, suck all dessa spel idag utran egna nya ider :/

Vad spelar det för roll? Huvudsaken är att det blir roligt, sen är det skit samma hur många olika ställen dom hämtat inspiration från.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av darkfate:

Men snälla.. "dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" vadå Hero's rip off, suck all dessa spel idag utran egna nya ider :/

Hur vore det om du presenterade en egen
helt ny och unik idé i denna genren,
som inte kan knytas till något annat material,
så som TV-serier, film eller andra spel?
Nå, låt höra?

Med din attityd kan man dra paralleller till alla möjliga projekt
och få allt att låta tråkigt.

Själv tyckte jag det såg intressant ut och
kommer hålla ögonen öppna efter mer information.

Medlem

meh, ännu en historia som kan spåras till de gamla gekerna...

;P


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Tybalt:

meh, ännu en historia som kan spåras till de gamla gekerna...

;P

HAHA, gammla geekerna, fan bästa idag
gammla gamer stofiler:heart:


signatur

P.L.U.R

Medlem
Citat:

"Spelet är en actionhistoria där du spelar en man vid namn Alex Mercer som har ett både har ett dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter. Detta gör det möjligt för honom att hoppa 30 meter upp i luften"

Som det är skrivet låter det som han kan hoppa 30 meter upp i luften för att han kan kopiera de han möter.

Och sen kanske ni borde ändra "som har ett både har ett"

Annars låter det som ett spel att hålla ett öga på.

Medlem

"spelar en man vid namn Alex Mercer som har ett både har ett dunkelt förflutet "

typo eller är det jag som är helt snurrig?

fö. så tycker jag nog att spelet låter som crackdown, ungefär!

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av darkfate:

Men snälla.. "dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" vadå Hero's rip off, suck all dessa spel idag utran egna nya ider :/

Heroes rip-off? Men snälla nån. Går inte komma på nya saker hela tiden. Om du bara visste hur mycket windows snodde från mac när det första grafik-baserade windows lanserades. För övrigt så anser jag inte att nån har ensamrätt på påhittade superkrafter. Ungefär som att säga att stranglehold skulle vara en max payne-ripoff.

Och Apple plagierade Xerox (har jag för mig). Visserligen var Xerox rätt efterblivna och trodde inte på ett OS baserat på WIMP men i alla fall. De kom på det. Off-topic. Förlåt. 8)

Medlem

Lite trött på alla "rädda mänskligheten"-spel med personer som har superkrafter, lite uttjatat nu.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Lite trött på alla "rädda mänskligheten"-spel med personer som har superkrafter, lite uttjatat nu.

Du glömmer bort alla nya gamers som tillkommer (och de som inte tröttnat). Tycker att din inställning är egoistisk :/

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Du glömmer bort alla nya gamers som tillkommer (och de som inte tröttnat).

Förvisso, men det förändrar inte ngt för mig.

Skrivet av ostmjuk hamster:

Tycker att din inställning är egoistisk :/

Eh, ok. Så då borde alla kommentara alla spelnyheter med "Kul för de som gillar den typen av spel." ? Jag vädrade bara min åsikt, som alla andra gör.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av darkfate:

Men snälla.. "dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" vadå Hero's rip off, suck all dessa spel idag utran egna nya ider :/

Läst eller settt X-Men nån gång? Om det är något som är rip-off så är det Heroes. Killen som kopierar andras krafter kan ju jämföras med t.ex. Rogue.

Tycker inte att det är fel om man lånar idéer om man bara gör det till sitt eget i slutändan.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Citat:

"Spelet är en actionhistoria där du spelar en man vid namn Alex Mercer som har ett både har ett dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter. Detta gör det möjligt för honom att hoppa 30 meter upp i luften"

Som det är skrivet låter det som han kan hoppa 30 meter upp i luften för att han kan kopiera de han möter.

Haha, tänkte samma sak här, "ett dunkelt förflutet och en förmåga att bli en kopia av de han möter" gör allså det möjligt för honom att hoppa 30 meter upp i luften, ganska lustigt faktiskt.

1
Skriv svar